Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στον Πύργο Πειραιά το ντεμπούτο της Primark στην Ελλάδα

Προσύμφωνο μίσθωσης για τους εμπορικούς χώρους στους πρώτους ορόφους του νέου ουρανοξύστη έχει συνάψει η δημοφιλής αλυσίδα ένδυσης. Κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα. Δεν έχει υπογραφεί προσύμφωνο δηλώνει η Piraeus Tower.

Στον Πύργο Πειραιά το ντεμπούτο της Primark στην Ελλάδα

Έναν ακόμη προβεβλημένο μισθωτή, την ιρλανδική αλυσίδα προσιτής μόδας Primark,  αναμένεται να υποδεχθεί ο Πύργος Πειραιά, ο οποίος βρίσκεται σε εντατική φάση ανακατασκευής από την κοινοπραξία Dimand-Prodea-EBRD.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, η δημοφιλής αλυσίδα αναμένεται να καταλάβει τους εμπορικούς χώρους του πρώτου και δεύτερου ορόφου του Πύργου Πειραιά, συνολικού εμβαδού 6.700 τ.μ., αποτελώντας μισθωτή «άγκυρα» για τον ουρανοξύστη, κάνοντας μάλιστα το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά από το συγκεκριμένο σημείο. Υπενθυμίζεται ότι ο Πύργος αποτελεί τοπόσημο για την περιοχή και εδράζεται στο πιο πολυσύχναστο σημείο, καθώς βρίσκεται ένα βήμα τόσο από το λιμάνι όσο και από τους  σταθμούς ΗΣΑΠ και Μετρό.

Αν και στην πλειονότητά του ο Πύργος Πειραιά θα αποτελείται από γραφειακούς χώρους, συνολικής επιφάνειας 19.250 τ.μ., οι πρώτοι τρεις όροφοι έχουν σχεδιαστεί για εμπορική χρήση. Η κοινοπραξία διαθέτει επίσης προσύμφωνα μίσθωσης για τους χώρους εστίασης (800 τ.μ. στον τρίτο όροφο) αλλά και με premium αλυσίδα γυμναστηρίων. Σημειώνεται ότι ήδη έχει ανακοινωθεί η εγκατάσταση της εταιρείας Dialectica, ενώ σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση, υφίστανται προσύμφωνα μίσθωσης για το 65% των ωφέλιμων επιφανειών του Πύργου Πειραιά.

Το χρονοδιάγραμμα ανακατασκευής προβλέπει πως ο Πύργος θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί στους νέους χρήστες τον Οκτώβριο του 2023 και θα αποτελέσει το υψηλότερο εν λειτουργία κτίριο της χώρας, έως ότου τουλάχιστον δημιουργηθούν οι αναπτύξεις στο Ελληνικό. Θα είναι ο πρώτος ψηφιακός και βιοκλιματικός ουρανοξύστης της Ελλάδας που θα λάβει την ανώτατη πιστοποίηση Platinum, κατά το διεθνές πρότυπο αειφόρου ανάπτυξης LEED (Leadership in Energy and Environmental Design).

Οι εργασίες ανακατασκευής με ανάδοχο την ΤΕΡΝΑ βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ η κοινοπραξία Dimand-Prodea-EBRD που έχει αναλάβει την εκμετάλλευση του έργου μετά από παραχώρηση για 99 χρόνια, θα επενδύσει αθροιστικά περισσότερα από 75 εκατ. ευρώ.

Η έλευση της Primark

Η πολυθρύλητη είσοδος της αλυσίδας στην ελληνική αγορά θα γίνει αυτόνομα και σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr έχει συσταθεί ήδη η νομική οντότητα της εγχώριας θυγατρικής. Η Ελλάδα θα αποτελέσει την 17η αγορά δραστηριοποίησης της αλυσίδας, η οποία αν και ιδρύθηκε στην Ιρλανδία και διαθέτει ισχυρή παρουσία στη Βρετανία, ακολουθεί ένα επιθετικό πλάνο επέκτασης σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Σήμερα διαθέτει περισσότερα από 400 καταστήματα, παρουσία σε 15 αγορές, καθώς μόλις προ ημερών άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Ρουμανία, ενώ επίσης αναμένεται στις αρχές του 2023 να εισέλθει και στη Σλοβακία.

Τον Νοέμβριο, οπότε παρουσίασε τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης τους 2022, η διοίκηση της Primark ανακοίνωσε σχέδια για επιτάχυνση του ρυθμού επέκτασης στην αγορά των ΗΠΑ, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Ισπανίας, με στόχο να δημιουργήσει δίκτυο 530 καταστημάτων την προσεχή πενταετία. Σημειώνεται ότι η εταιρεία δεν διαθέτει ηλεκτρονική παρουσία, οπότε βασίζεται απολύτως στο φυσικό της δίκτυο, το οποίο αναπτύσσει σε προβεβλημένα σημεία -όπως για παράδειγμα ο Πύργος Πειραιά- και σε εμπορικά κέντρα.

Η δε απουσία από το ηλεκτρονικό κανάλι τής κόστισε σημαντικά κατά την περίοδο της πανδημίας, χάνοντας περισσότερα από 4 δισ. λιρών τζίρου στη διετία 2020-2021. Το 2022, ανέκαμψε θεαματικά, ωστόσο, οι πωλήσεις υπολείπονται κατά 16% έναντι της χρήσης του 2019 (διαμορφώθηκαν στα 7,7 δισ. λίρες) και η στρατηγική επιθετικής επέκτασης σε υφιστάμενες και νέες αγορές εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν αντίβαρο.

Σημειώνεται ότι μόλις πρόσφατα η εταιρεία -η οποία αποτελεί θυγατρική του εισηγμένου βρετανικού ομίλου ABF (με βασική δραστηριότητα στα τρόφιμα!)- υιοθέτησε το μοντέλο click and collect από τα καταστήματά της, ως ένα μοντέλο προσαρμογής στη νέα omnichannel εποχή.

Στην Ελλάδα, η φίρμα που προσφέρει ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ, ακόμη και είδη οικιακής χρήσης έχει ήδη αναγνωρισιμότητα και υψηλή δημοφιλία. Μάλιστα, έχει δημιουργηθεί ακόμη και ομάδα στο facebook, η οποία ζητούσε την έλευσή της στην Ελλάδα.

Piraeus Tower: Δεν έχει υπογραφεί προσύμφωνο

Η Piraeus Tower Α.Ε., ωστόσο με ανακοίνωσή της δηλώνει ότι δεν έχει υπογραφεί προσύμφωνο μίσθωσης με την εν λόγω αλυσίδα ένδυσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v