Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Hellas Direct: Στο +27% η παραγωγή το 2022

Τα φετινά σχέδια περιλαμβάνουν διεύρυνση συνεργασιών με φυσικά δίκτυα διαμεσολάβησης, καθώς και διεύρυνση του «Wallet+» με επέκταση στη χρηματοδότηση για απόκτηση αυτοκινήτου. Τα δείγματα από την παρουσία στη ρουμανική αγορά.

Hellas Direct: Στο +27% η παραγωγή το 2022

Μετά την ισχυρή αύξηση παραγωγής που σημείωσε το 2022, η Hellas Direct θα επιδιώξει μέσα στη φετινή χρονιά να διευρύνει την παρουσία της τόσο στην ελληνική όσο και στη ρουμανική αγορά στην οποία έχει εισέλθει πρόσφατα.

Ειδικότερα, το 2022 έκλεισε για την Hellas Direct με μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα γύρω στα 44 εκατ. ευρώ (αυξημένα κατά 27% σε σύγκριση με το 2021, έναντι του +0,4% που σημείωσε η εγχώρια αγορά αστικής ευθύνης οχημάτων στο ενδεκάμηνο του 2022, σύμφωνα με την έκθεση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος), που αντιστοιχούν σε ένα στόλο περίπου 300 χιλιάδων αυτοκινήτων.

Στόχος για τη φετινή χρονιά παραμένει η δυναμική αύξηση της παραγωγής, μέσα από μια σειρά δικτύων: Τόσο άμεσα όσο και έμμεσα, είτε μέσω των ηλεκτρονικών πλατφορμών (aggregators) είτε και μέσα από φυσικά δίκτυα, καθώς στο συγκεκριμένο μέτωπο θα επιδιωχθεί η διεύρυνση συνεργασιών (η Hellas Direct έχει ήδη αποκτήσει μετοχικό ποσοστό στην 3P Insurance Agents).

Παράλληλα, η Hellas Direct θα εντείνει τις προσπάθειές της και στο μέτωπο της χρηματοδότησης των πελατών της, μέσα από τη συνεργασία της με τραπεζικά ιδρύματα. Ειδικότερα, στελέχη της εταιρείας υποστηρίζουν ότι το πρόγραμμα «Wallet+» που λανσαρίστηκε, είχε πολύ θετική ανταπόκριση στο πελατειακό κοινό, αποδεικνύοντας την πολύ μεγάλη ανάγκη που υπάρχει για εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης των αναγκών σε ό,τι αφορά την κίνηση. Το «wallet+» προσφέρει σήμερα χρηματοδότηση για τέλη κυκλοφορίας, ΚΤΕΟ, λάστιχα, μικροεπισκευές, κ.λπ. Στόχος τώρα είναι η συνεργασία με περισσότερα τραπεζικά ιδρύματα, καθώς και η χρηματοδότηση για την απόκτηση αυτοκινήτου.

Στο χρηματοδοτικό κομμάτι επίσης, πρόσφατα η Hellas Direct ανακοίνωσε ότι προσφέρει ασφάλεια αυτοκινήτου με πληρωμή (και) μέσω χρεωστικής (όχι μόνο πιστωτικής) κάρτας σε μηνιαίες δόσεις, χωρίς αιτήσεις, εγκρίσεις, εξαιρέσεις και δεσμεύσεις.

Επέκταση στη Ρουμανία

Η ρουμανική ασφαλιστική αγορά επηρεάστηκε έντονα από την κρίση που ξέσπασε στη Citi Insurance -μιας εταιρείας με ηγετικό μερίδιο αγοράς- τον Σεπτέμβριο του 2021, κρίση που εξελίχθηκε σε «λουκέτο» τον Απρίλιο του 2022.

Πρόκειται για μια αγορά πολύ πιο «συγκεντρωμένη» από την ελληνική, σε ό,τι αφορά τόσο τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και τον χώρο των διαμεσολαβούντων. Για παράδειγμα, μαζί με την Hellas Direct δραστηριοποιούνται μόλις εννέα ασφαλιστικές εταιρείες στη χώρα, ενώ μικρός είναι και ο αριθμός των εταιρειών διαμεσολάβησης, με την μεγαλύτερη εξ αυτών -τη Safety Brokers- να επιτυγχάνει μια παραγωγή υψηλότερη των 400 εκατ. ευρώ και να ελέγχει περίπου το 8% της αγοράς.

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον, στελέχη της Hellas Direct δηλώνουν πολύ ικανοποιημένα από την υποδοχή που τους έχει επιφυλάξει η ρουμανική αγορά, καθώς και από τη συνεργασία τους με τους τοπικούς τους συνεργάτες. Στόχος της Hellas Direct είναι να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 2%-3% μέσα στο πρώτο δωδεκάμηνο δραστηριοποίησης στη χώρα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v