«Σφήνα» της ΑΜΒΥΞ στην αγορά του κρασιού

Τι ψάχνει η γνωστή εταιρεία στην αγορά του κρασιού. Πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα κάνουν οι πωλητές της και πόσα εκατομμύρια φιάλες πουλάει ετησίως.

«Σφήνα» της ΑΜΒΥΞ στην αγορά του κρασιού
ο Γενικός Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ κ. Γιάννης Αρτινός

«Οίνος ευφραίνει καρδίαν» και για τον Γενικό Διευθυντή της ΑΜΒΥΞ το κρασί αποτελεί «πεδίο δόξης λαμπρό» για τη γνωστή εταιρεία διανομών, που επιχειρεί να ενισχύσει το αποτύπωμά της.

Στο πλαίσιο αυτό η ΑΜΒΥΞ, που είναι ευρέως γνωστή στην αγορά για τα «σκληρά» ποτά που διανέμει, δημιούργησε ειδικό τμήμα, το Oenotheque, μέσω του οποίου θα επιχειρήσει να διευρύνει τη θέση της σε αυτό το κομμάτι της αγοράς όχι μόνο μέσα από νέες συμφωνίες αλλά και με το δικό της brand, το Βορράστρι. Το συγκεκριμένο κρασί παράγεται από την εταιρεία Διόνυσος Οινοποιητική στην Κόρινθο και η φετινή παραγωγή θα φθάσει τις 100.000 φιάλες.

Όπως είπε χθες ο Στάθης Σάλτας, που έχει αναλάβει το τμήμα Oenotheque, στόχος είναι μέσα στην επόμενη πενταετία να διπλασιάσει το μερίδιό της στην αγορά του κρασιού, μέσα και από νέες συνεργασίες και να καταστεί νούμερο 1 παίκτης στον κλάδο. Σήμερα το κρασί αντιπροσωπεύει το 16% των πωλήσεων της ΑΜΒΥΞ, με το Κτήμα Άλφα να αποτελεί το βασικό brand που διανέμει. Μόνο πέρυσι πουλήθηκαν 1,2 εκατομμύρια φιάλες Κτήμα Άλφα.

Το 26% των πωλήσεων της ΑΜΒΥΞ αποτελούν οι αφρώδεις οίνοι και οι σαμπάνιες, με ναυαρχίδα της κατηγορίας τη σαμπάνια Moet. Δηλαδή οι πωλήσεις κρασιού και αφρωδών οίνων αντιπροσωπεύουν το 42% των πωλήσεων και ο στόχος είναι έως το τέλος του έτους να φθάσουν στο 47%, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των «σκληρών» ποτών που σήμερα αποτελούν το 45% των πωλήσεων της εταιρείας.

Με τον κ. Σάλτα να σημειώνει πως «η ΑΜΒΥΞ έχει την ικανότητα να φτιάχνει, να μεγαλώνει και να κάνει επιτυχημένα brands από τον χώρο του κρασιού. Το Κτήμα Αλφα που ξεκίνησε το 2010, σήμερα είναι iconic brand».

Με 106 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η ΑΜΒΥΞ δραστηριοποιείται σήμερα σε 17 κατηγορίες ποτών (νερό, ουίσκι, τζιν, βότκα, mixers, κ.ά.) και αντιπροσωπεύει 25 οίκους και 66 brands σε όλες τις κατηγορίες. Η εταιρεία πραγματοποιεί ετησίως τζίρο 145 εκατ. ευρώ, έχει μηδενικό δανεισμό, εισφέρει στα δημόσια έσοδα 50 εκατ. ευρώ ετησίως σε άμεσους και έμμεσους φόρους, έχει φυσική παρουσία σε 25 πόλεις στην Ελλάδα, το τμήμα πωλήσεων κάνει 40.000 χλμ. ανά εβδομάδα, διαθέτει ιδιόκτητη αποθήκη 7 στρεμμάτων και πουλάει ετησίως 22,5 εκατ. φιάλες ποτών και κρασιών.

Τη φετινή χρονιά η ΑΜΒΥΞ, όπως είπε στο Euro2day.gr ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιάννης Αρτινός (φωτ.), πάει για ρεκόρ τζίρου και διπλασιασμό κερδών ενώ μέχρι στιγμής οι πωλήσεις της «τρέχουν» με αύξηση 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v