Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

NN Hellas: Στόχος για ασφάλιστρα άνω του ενός δισ. ευρώ

Επιβεβαίωσε τον στόχο για υπέρβαση της ασφαλιστικής παραγωγής η διοίκηση της ασφαλιστικής εταιρείας. Προχωράει η λειτουργική ενοποίηση με MetLife Hellas.

NN Hellas: Στόχος για ασφάλιστρα άνω του ενός δισ. ευρώ

Στον στόχο για επίτευξη ασφαλιστικής παραγωγής άνω του ενός δισ. ευρώ αναφέρθηκε η διοίκηση της NN Hellas, στο πλαίσιο του χθεσινού ετήσιου συνεδρίου πωλήσεών της (τίτλος «Μαζί πιο δυνατοί από ποτέ»), επισημαίνοντας ότι συνεχίζεται με επιτυχία η διαδικασία λειτουργικής ενοποίησης με την εξαγορασθείσα MetLife.

Ειδικότερα, ο γνωστός ασφαλιστικός όμιλος αύξησε πέρυσι την παραγωγή του από τα 536,8 στα 567,2 εκατ. ευρώ (επίτευξη καθαρών κερδών ύψους 16,5 εκατ. ευρώ), ενώ πέραν αυτού, το 2022 προστέθηκε και η επίδοση της εξαγορασθείσας MetLife Hellas ύψους 317,1 εκατ. ευρώ (αθροιστικός κύκλος εργασιών στα 884,3 εκατ. ευρώ με καταβολή αποζημιώσεων άνω του 0,5 δισ. ευρώ).

Στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης, η διοίκηση της εταιρείας (διευθύνουσα σύμβουλος Φιλίππα Μιχάλη, Gabor Szegedi γενικός οικονομικός διευθυντής και Διονύσης Νοδάρος γενικός διευθυντής πωλήσεων) τόνισε όχι μόνο την επιβεβαίωση του περυσινού της στόχου για υπέρβαση της παραγωγής πάνω από το ένα δισεκατομμύριο ευρώ, αλλά επιπλέον επισήμανε ότι «δεν θα πρέπει να είμαστε μόνο η μεγαλύτερη εταιρεία στην εγχώρια ασφαλιστική αγορά, αλλά και η καλύτερη σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση των πελατών μας».

Παράλληλα, η Φιλίππα Μιχάλη (φωτό) επεσήμανε ότι χρέος της εταιρείας είναι να ενδυναμώσει την ασφαλιστική συνείδηση στην Ελλάδα, καθώς δεν αρκεί να έχει κάποιος μεγάλο μερίδιο σε μια περιορισμένη εγχώρια αγορά. «Λόγω και του μεγέθους μας έχουμε υποχρεώσεις και ευθύνες όχι μόνο απέναντι στους πελάτες μας, αλλά επιπλέον έναντι της ασφαλιστικής αγοράς και της κοινωνίας», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Τέλος, η διοίκηση της NN Hellas επισήμανε ότι συνεχίζεται με επιτυχία η διαδικασία λειτουργικής συγχώνευσης μεταξύ NN Hellas και MetLife, επιλέγοντας τις καλύτερες πρακτικές, απ’ όπου κι αν προτείνονται, ενώ τονίστηκε ότι παρά τις προκλήσεις που συνεπάγονται πάντοτε τέτοιες διαδικασίες, αυτό δεν απέβη σε βάρος της εξυπηρέτησης των πελατών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v