Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Προτεραιότητα της Flexopack τα «πράσινα προϊόντα»

Ικανοποιητική χρονιά το 2022, στόχος μας να διατηρήσουμε ή και να αυξήσουμε τους όγκους πωλήσεων φέτος, τόνισε ο CEO Σ. Γκινοσάτης. Οι επενδύσεις, το μέρισμα και οι ίδιες μετοχές.

Προτεραιότητα της Flexopack τα «πράσινα προϊόντα»

«Δουλεύουμε εντατικά έτσι ώστε μέσα στην επόμενη πενταετία να παράγουμε καινοτόμα πράσινα προϊόντα πολύ υψηλής τεχνολογίας που θα μπαίνουν στα σπίτια όλου του Δυτικού κόσμου. Ήδη ένα τέτοιο προϊόν έχει ξεκινήσει να λανσάρεται με επιτυχία».

Αυτό τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Flexopack Σταμάτης Γκινοσάτης, στα πλαίσια της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εταιρείας, συμπληρώνοντας πως τα προϊόντα αυτά θα είναι πλήρως ανακυκλώσιμα, θα χρησιμοποιούν λιγότερη πρώτη ύλη και κυρίως θα οδηγούν στη διατήρηση των τροφίμων για πολύ μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (δραστική μείωση των τροφίμων που πετάγονται).

Ειδικότερα, ο CEO της Flexοpack σημείωσε ότι υπάρχουν πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα της εταιρείας του που την διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό (π.χ. εξαγωγικός προσανατολισμός, ισχυρή χρηματοοικονομική διάρθρωση, συνεχείς επενδύσεις για αύξηση παραγωγικότητας και παραγωγικής δυναμικότητας, αποτελεσματικές δομές), δίνοντας ωστόσο μεγαλύτερη βαρύτητα στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, καθώς ο όμιλος είναι σε θέση να προσελκύει πολύ υψηλού επιπέδου εξειδικευμένα στελέχη.

Ο Σταμάτης Γκινοσάτης αναφέρθηκε και στο επενδυτικό πρόγραμμα των 40 εκατ. ευρώ στις μονάδες του Κορωπίου, της Πολωνίας και της Αυστραλίας, με εγχώριο project 16,14 εκατ. ευρώ να έχει ήδη ενταχθεί σε πρόγραμμα χρηματοδότησης του Ταμείο Ανάκαμψης (σκέλος εξωστρέφειας).

Οι φετινές προοπτικές

Η διοίκηση της εισηγμένης αξιολόγησε το 2022 ως μια ικανοποιητική χρονιά, καθώς σε μια περίοδο γεμάτη από προκλήσεις ο όμιλος κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 32,3% και τα καθαρά του κέρδη κατά 35,5%.

Φέτος -λόγω του υψηλού πληθωρισμού στα τρόφιμα και των αυξημένων επιτοκίων- παρατηρείται κάμψη ζήτησης στην Ευρώπη, με την ίδια τάση να μεταφέρεται και στις ΗΠΑ. «Ωστόσο, στόχος της διοίκησης είναι να διατηρήσει, ή και να αυξήσει τους όγκους των πωλήσεων και στο τέλος της χρονιάς θα κάνουμε ταμείο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Γκινοσάτης.

Επίσης, απαντώντας η διοίκηση σε σχετικές ερωτήσεις μετόχων, σημείωσε:

  • Η μετεγκατάσταση της μονάδας της Αυστραλίας σε νέο ιδιόκτητο εργοστάσιο όχι μόνο θα εξοικονομήσει δαπάνες (ενοίκια, αποφυγή χρήσης αποθηκευτικών εγκαταστάσεων τρίτων, κ.λπ.) αλλά παράλληλα θα ενισχύσει την παραγωγική δυναμικότητα και την παραγωγικότητα.
  • Οι βασικοί μέτοχοι δεν έχουν βλέψεις για δημόσια πρόταση προκειμένου να αποσύρουν τη μετοχή από το Χρηματιστήριο της Αθήνας.
  • Η διανομή περιορισμένου ποσοστού των κερδών στους μετόχους (το 12,5%) οφείλεται στην επιλογή χρηματοδότησης των επενδύσεων από ίδια κεφάλαια και στην ανάγκη η εταιρεία να είναι ετοιμοπόλεμη ακόμη και αν κάποια πράγματα δεν πάνε καλά.
  • Η εταιρεία κατέχει ήδη 96.450 ίδιες μετοχές με πολύ χαμηλό κόστος κτήσης και δεν έχει αποφασίσει τον τρόπο χειρισμού τους. Η θέσπιση ανώτατου ορίου δυνατότητας αγοράς ιδίων μετοχών (8 ευρώ) που υπολείπεται της τρέχουσας τιμής του τίτλου οφείλεται στη συντηρητικότητα της διοίκησης και στην προτεραιότητα που δίνει στη χρηματοδότηση του επενδυτικού της προγράμματος. «Δεν αποτελεί προτεραιότητα για εμάς να αγοράζουμε ίδιες μετοχές» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Τέλος, στα πλαίσια της χθεσινής γενικής συνέλευσης, ψηφίστηκαν μεταξύ άλλων:

  • Η διανομή μερίσματος 0,15 ευρώ ανά μετοχή (0,136 ευρώ πέρυσι) που θα καταβληθεί στις 10 Ιουλίου.
  • Η δυνατότητα αγοράς ιδίων μετοχών μέσα στους επόμενους 24 μήνες σε εύρος τιμών μεταξύ 3 και 8 ευρώ (το πάνω όριο είναι υψηλότερο από την τρέχουσα τιμή του τίτλου στο ΧΑ).
  • Η διανομή δωρεάν μετοχών σε μέλη του ΔΣ και στο προσωπικό (stock options) που θα προκύψουν μέσα από αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v