Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Διπλή διάκριση για την Kaizen Gaming στα EGR Marketing & Innovation Awards

Αναδείχθηκε νικήτρια μέσα από το brand Stoiximan και Betano. Σε ποιες κατηγορίες ξεχώρισε.

Διπλή διάκριση για την Kaizen Gaming στα EGR Marketing & Innovation Awards

Η εταιρεία Kaizen Gaming, που δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο μέσα από το brand Stoiximan και στο εξωτερικό με το brand Betano, αναδείχθηκε νικήτρια στα βραβεία EGR Marketing & Innovation 2023, που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο, στις 8 Ιουνίου. Ο θεσμός έχει καθιερωθεί ως τα "Όσκαρ" στο χώρο του e-gaming marketing, σε μια τελετή που ανέδειξε τις πλέον καταξιωμένες εταιρείες του κλάδου από όλο τον κόσμο. Τα επιτεύγματα της Kaizen Gaming αναγνωρίστηκαν για ακόμη μία χρονιά με δύο κορυφαία βραβεία: Brand of the Year και Affiliate Campaign of the Year.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το βραβείο στη κατηγορία Brand of the Year, εδραιώνει τη Kaizen Gaming ως παγκόσμιο ηγέτη του κλάδου online gaming, ξεχωρίζοντας την από τους ανταγωνιστές της. Η κορυφαία αυτή διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας να προσφέρει μια εξαιρετική και συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού στους χρήστες της. Με τη Betano και τη Stoiximan ως βασικά brands, η Kaizen Gaming έχει επενδύσει στην καινοτομία και την ανάπτυξη της αγοράς.

Επιπλέον, η διάκριση στη κατηγορία Affiliate Campaign of the Year, αποδεικνύει την ιδιαίτερη ικανότητα της εταιρείας να προωθεί τα brands της. Αυτή η αναγνώριση υπογραμμίζει την εξαίρετη προσπάθεια που καταβάλλει η Kaizen Gaming στη δημιουργία συναρπαστικών, αλλά και αποτελεσματικών προωθητικών εκστρατειών που ενεργοποιούν τους καταναλωτές.

«Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τα δύο αυτά βραβεία, τα οποία αναδεικνύουν τη συνολική απόδοση της εταιρείας μας και την ικανότητά μας να παρέχουμε μια συνεπή και συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού στους καταναλωτές. Η διάκριση στις κατηγορίες Brand of the Year καθώς και Affiliate Campaign of the Year, υπογραμμίζει την ικανότητα της Kaizen Gaming στη δημιουργία προωθητικών εκστρατειών, οι οποίες έχουν άμεσα αποτελέσματα σε καταναλωτικό επίπεδο. Είμαι περήφανος για την ομάδα και βέβαιος ότι θα αξιοποιήσουμε την αναγνώριση αυτή ως κινητήρια δύναμη, έτσι ώστε μελλοντικά να δημιουργήσουμε νέες, ισχυρές καμπάνιες για τα δύο brand μας: Betano και Stoiximan», δήλωσε ο Pablo Puertas, Διευθυντής Μάρκετινγκ, Kaizen Gaming.

Εκτός από τη διάκριση της στις δύο αυτές κατηγορίες, η Kaizen Gaming ήταν υποψήφια στις παρακάτω κατηγορίες: Sportsbook Marketing Campaign, Best Use of a Brand Ambassador και Social Marketing Campaign.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v