Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα μονάδα στον Τύρναβο «χτίζει» το Πλωμάρι

Σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις το μονοποικιλιακό «τσίπουρο Δεκαράκι» που παράγει η γνωστή ποτοποιία. Στα 6,2 εκατ. ευρώ ανέρχεται το ύψος της επένδυσης.

Νέα μονάδα στον Τύρναβο «χτίζει» το Πλωμάρι

Στην κατασκευή νέας παραγωγικής μονάδας, στο Δαμάσι Τυρνάβου προχωρά η ΠΟΤΟΠΟΙΙΑ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΙΣΙΔΩΡΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ.

Η επένδυση κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να μεταφέρει το αποσταγματοποιϊο της οικογένειας των μονοποικιλιακών «τσίπουρο Δεκαράκι» σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις που θα διευκολύνουν την παραγωγή, αποθήκευση και διανομή του προϊόντος.

Το ύψος της νέας επένδυσης που εντάχθηκε στο αναπτυξιακό πρόγραμμα ‘’Καινοτομία και πράσινη μετάβαση στην μεταποίηση αγροτικών προϊόντων’’ της Δράσης ‘’Οικονομικός Μετασχηματισμός Αγροτικού Τομέα», θα αγγίξει τα 6,2 εκατ. ευρώ. Το ποσοστό δημόσιας επιδότησης του έργου ανέρχεται στο 55%.

Η εταιρεία, που ξεκίνησε το 1894 στο Πλωμάρι της Λέσβου, όπου ο Ισίδωρος Αρβανίτης έφτιαξε τη συνταγή του ομώνυμου ούζου, δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία οινοπνευματωδών ποτών, αποσταγμάτων και συναφών ειδών αι έχει την έδρα της στο Δήμο Μυτιλήνης Λέσβου, όπου βρίσκονται τα γραφεία και το εργοστάσιο παραγωγής, απορρόφησε πέρυσι την ΠΟΤΟΠΟΪΑ Χ. ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.

Σήμερα στην εταιρεία ανήκουν και τα brands «Ούζο Ματαρέλλη» και «Το Δεκαράκι» Τσίπουρο Τυρνάβου. Το «Δεκαράκι» παράγεται από την οικογένεια Βασδαβάνου στον Τύρναβο και αποτελεί το πρώτο μονοποικιλιακό προϊόν στην κατηγορία του. Διατίθεται σε τρεις ποικιλίες: Μοσχάτο, Μαλαγουζιά και Ροδίτη.

Σε ότι αφορά την πορεία των οικονομικών της μεγεθών, ο κύκλος εργασιών της ανήλθε πέρυσι στα 21,863 εκατ. ευρώ (+7,16% σε σχέση με το 2021) το μεγαλύτερο μέρος του οποίου πραγματοποιείται στο εξωτερικό, τα συνολικά της έσοδα ενισχύθηκαν κατά 6,51% στα 22,1 εκατ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν 3,263 εκατ. ευρώ (+0,61% έναντι του 2021) ενώ τα ίδια κεφάλαιά της ενισχύθηκαν κατά 3,51% στα 8,568 εκατ. ευρώ. Ανοδικά κινήθηκαν και οι συνολικές της δαπάνες στα 18,839 εκατ. ευρώ (+7,60% σε σχέση με το 2021), ενώ οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες της μειώθηκαν 7,01% στα 2,893 εκατ. ευρώ.

Στόχος της εταιρείας που συμμετέχει επίσης στις εταιρείες ΒΙΑΜΜΩΝ με 100%, «QUALITY SUPPORT SERVICES» με ποσοστό 10% και στην AVANDEL LIMITED με ποσοστό συμμετοχής 5,39% και δραστηριοποιείται σε μια αγορά αυτή του ούζου όπου υπάρχουν 200 παραγωγοί, είναι να διατηρήσει τόσο το μερίδιό της στην αγορά όσο και τον όγκο των πωλήσεων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v