Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέος σταθμός Προαστιακού στο Κρυονέρι, ανάδοχος η Άβαξ

Υπογράφεται την επόμενη εβδομάδα η σύμβαση κατασκευής του νέου σταθμού της Γραμμής Πειραιάς- Χαλκίδα. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 7,29 εκατ. ευρώ.

Νέος σταθμός Προαστιακού στο Κρυονέρι, ανάδοχος η Άβαξ

Ένα ακόμη σιδηροδρομικό έργο αναλαμβάνει η Άβαξ καθώς στις 21 Δεκεμβρίου έχει κληθεί να υπογράψει το έργο για την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής στάσης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας στο Κρυονέρι. Σημειώνεται ότι ο όμιλος έχει υπογράψει και εκτελεί από κοινού με την Alstom το έργο σηματοδότησης του τμήματος Θεσσαλονίκη-Ειδομένη ενώ έχει αναλάβει και το έργο ηλεκτροκίνησης του τμήματος Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα.

Η συγκεκριμένη σύμβαση με αναθέτουσα αρχή την ΕΡΓΟΣΕ αφορά στη δημιουργία του σταθμού στο Κρυονέρι, ο οποίος θα ενταχθεί στο δίκτυο δίκτυο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.

Ο νέος προαστιακός σταθμός Κρυονερίου μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης. Θα έχει σύγχρονα χαρακτηριστικά καθώς προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

Ο σταθμός Κρυονερίου θα ενταχθεί στο προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα. Με τον νέο σταθμό ο Δήμος Διονύσου με πληθυσμό 40.000 κατοίκων θα διαθέτει δύο προαστιακούς σταθμούς στα διοικητικά του όρια. Θα εξυπηρετεί το σύνολο του Δήμου που στα όρια του είναι επίσης οι περιοχές της Άνοιξης, της Δροσιάς, της Σταμάτας, της Ροδόπολης και του Διονύσου.

Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 7,29 εκατ. ευρώ. Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 42 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v