Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σε δύο νέες αγορές μπαίνει η Kaizen Gaming

Με το βλέμμα στραμμένο σε περαιτέρω ανάπτυξη κυρίως στο εξωτερικό, η Kaizen Gaming έχει ξεκινήσει την υλοποίηση του σχεδίου Kaizen 2626, που προβλέπει την παρουσία της σε 26 αγορές, μέχρι το 2026, από 14 που είναι σήμερα.

Σε δύο νέες αγορές μπαίνει η Kaizen Gaming

Πατάει… γκάζι η Kaizen Gaming, η οποία μέσα στους δύο πρώτους μήνες του 2024 σχεδιάζει επέκταση σε δύο νέες ξένες αγορές, ουσιαστικά αυξάνοντας τις αγορές που δραστηριοποιείται από 14 που είναι σήμερα, σε 16.

Όπως αναφέρθηκε χθες κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης, η Kaizen Gaming, έχοντας «κερδίσει» την εγχώρια αγορά με τη Stoiximan, δίνει πλέον έμφαση στις διεθνείς αγορές με στόχο το 2026 να έχει φτάσει συνολικά τις 26. Πρόκειται για την υλοποίηση του Kaizen 2626.

Οι δύο νέες αγορές θα είναι στη Λατινική Αμερική, όπως αναφέρθηκε στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης τύπου για τη συνεργασία της Stoiximan με την Basket League.

Η στοιχηματική εταιρεία έχει ήδη παρουσία, μεταξύ άλλων, σε Βραζιλία, Εκουαδόρ, Περού και Χιλή, μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να κάνει άνοιγμα σε Κολομβία, ενώ στο στόχαστρο έχει μπει και η αγορά του Μεξικού.

Παράλληλα η εταιρεία σχεδιάζει προσλήψεις περίπου 1.000 εργαζομένων που θα ενισχύσουν το υπάρχον προσωπικό, που σήμερα φτάνει τα 2.500 άτομα σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η διοίκηση της εταιρείας δεν αποκλείει το ενδεχόμενο οι προσλήψεις το 2024 να φτάσουν και τις 1.500.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το Betano θα είναι επίσημος παγκόσμιος χορηγός του UEFA EURO 2024, μετά την αποκλειστική συμφωνία που συνήψε, ενώ ειδικά για την Ελλάδα και την Κύπρο, επίσημος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης θα είναι η Stoiximan.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v