Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οκτώ ξενοδοχεία προσθέτει η Accor στο ελληνικό χαρτοφυλάκιο

Ο γαλλικός ξενοδοχειακός κολοσσός που έχει ήδη παρουσία στη χώρα μας συνεχίζει τα επεκτατικά σχέδια. Οι «άγνωστοι» προορισμοί και οι προοπτικές ανάπτυξης της Αθήνας. Κινητικότητα και από Virgin Hotels.

Οκτώ ξενοδοχεία προσθέτει η Accor στο ελληνικό χαρτοφυλάκιο

Με οκτώ ξενοδοχεία που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο pipeline του, ο γαλλικός όμιλος Accor, ένας από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως στον κλάδο της φιλοξενίας, αναμένεται προσεχώς να ενισχύσει το αποτύπωμά του στην Ελλάδα. Σήμερα, ο ξενοδοχειακός κολοσσός έχει κάτω από την ομπρέλα του στην Ελλάδα 8 πολυτελείς μονάδες -τις οποίες και διπλασίασε τα τελευταία χρόνια, μετά την πανδημία του κορωνοϊού- και σε αυτές θέλει να προσθέσει άλλες οκτώ.

«Αυτή τη στιγμή, οι επενδύσεις της Accor στην Ελλάδα βρίσκονται σε αρχικό στάδιο», τόνισε στο πλαίσιο του 7ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, ο Frank Reul, αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Accor Eco - Midscale & Premium Brands σε Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια, Ιταλία και Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα βρίθει ευκαιριών για τον ξενοδοχειακό κολοσσό.

Ηδη από τις αρχές Νοεμβρίου, οι επιτελείς του γαλλικού ομίλου έχουν θέσει στο ραντάρ τους τα νησιά καθώς και την Αθήνα, αναζητώντας τις κατάλληλες ευκαιρίες για διεύρυνση των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα.

«Η ανάπτυξη θα γίνει μόνο με τοπικούς συνεργάτες... Αναζητούμε τον κατάλληλο εταίρο, τη σωστή τοποθεσία και το σωστό προϊόν, για να βεβαιωθούμε ότι μπορεί να λειτουργήσει βιώσιμα, καθώς αυτό είναι το κλειδί για το πώς οραματιζόμαστε την ανάπτυξη της εταιρείας. Στόχος μας είναι να αποτελέσουμε κορυφαίο παίκτη στην Ελλάδα όπως και παντού στην Ευρώπη», είπε. Επιπλέον, τόνισε πως η Accor ενδιαφέρεται να επενδύσει σε ακίνητα που βρίσκονται σε «άγνωστους» προορισμούς, που απέχουν από την πεπατημένη. «Οσο βλέπουμε αξία για τον ιδιοκτήτη, δεν φοβόμαστε να πάμε», είπε.

Αναφερόμενος, δε, στις προοπτικές της Αθήνας ως προορισμού, ο Frank Reul είπε ότι η αθηναϊκή πρωτεύουσα είναι καλά τοποθετημένη για το μέλλον, ειδικά στην αγορά αναψυχής. «Νομίζω ότι η Αθήνα έχει τεράστιες δυνατότητες», είπε, προσθέτοντας ότι η ελληνική πρωτεύουσα δύναται να αποκτήσει ηγετική θέση στην Ευρώπη.

Μάλιστα, εστίασε στις επιδόσεις που έχει καταγράψει τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα, επισημαίνοντας: «Η Ελλάδα καταγράφει πολύ καλές επιδόσεις και όχι σε επίπεδο εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο και μέση τιμής δωματίου. Από το 2019 η χώρα κέρδισε μερίδιο αγοράς σε σύγκριση με αντιπάλους της διεθνώς, κάτι που είναι εντυπωσιακό... Η Ελλάδα ακολουθεί την Τουρκία και την Πορτογαλία, αλλά βρίσκεται μπροστά από πολλές άλλες χώρες».

Η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Accor επί ελληνικού εδάφους είναι το NIKO Seaside Resort Crete - MGallery, το δεύτερο ξενοδοχείο του γαλλικού ομίλου στην Ελλάδα που φέρει το brand MGallery, το οποίο εντάχθηκε στο portfolio της εταιρείας το 2022. Είχε προηγηθεί τον Σεπτέμβριο του 2021 το ντεμπούτο του Athens Capital Center Hotel - MGallery, στην καρδιά της Αθήνας. Κάτω από την ομπρέλα της εταιρείας βρίσκονται επίσης το Mercure Rhodes Alexia Hotel & Spa στη Ρόδο, το Angsana Corfu στην Κέρκυρα, το Novotel Athenes, το ibis Styles Athens Routes και το Sofitel Athens Airport στην ελληνική πρωτεύουσα και το ibis Styles Heraklion Central στο Ηράκλειο Κρήτη.

H Αccor δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 110 χώρες, έχοντας αναπτύξει ένα χαρτοφυλάκιο 5.500 ξενοδοχειακών μονάδων και 10.000 F&B venues, εγκαταστάσεις ευεξίας ή ευέλικτους χώρους εργασίας. Ο γαλλικός όμιλος διαθέτει ένα portfolio με πάνω από 40 ξενοδοχειακά brands, από luxury μέχρι economy. Η Accor, η οποία ιδρύθηκε το 1967, εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο Euronext Paris και στην αγορά OTC στις Ηνωμένες Πολιτείες.

H παρουσία της Virgin Hotels

Αν και μέχρι σήμερα η Virgin Hotels δεν έχει παρουσία στην Ελλάδα, οι επιτελείς της εταιρείας έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στη χώρα μας, αναζητώντας το κατάλληλο timing για να τοποθετηθούν.

«Στην πραγματικότητα επενδύουμε στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας κρουαζιέρας Virgin Voyages, με την Αθήνα να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον σχεδιασμό μας. Μεταφέρουμε 3.000 άτομα την εβδομάδα από την Αθήνα στη Σαντορίνη, τη Ρόδο, το Μπόντρουμ και τη Μύκονο και είμαστε εξαιρετικά ανοιχτοί να διερευνήσουμε περαιτέρω πιθανές ευκαιρίες συνεργασίας», τόνισε από την πλευρά του, στο πλαίσιο του 7ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, ο Will Dowling, SVP Development για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία της Virgin Hotels.

Όπως είπε, δε, σε πρώτο πλάνο βρίσκεται η δραστηριοποίηση της Virgin Hotels στον τομέα της διαχείρισης των ακινήτων, ενώ αναφερόμενος σε πιθανούς προορισμούς επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρείας, τόνισε ότι τα μη τουριστικά σημεία αποτελούν δυνητικά το ιδανικότερο σενάριο. «Η Ελλάδα έχει τόσες πολλές δυνατότητες», είπε χαρακτηριστικά.

«Η Virgin θέλει το brand της να διατηρηθεί στο υψηλότερο επίπεδο, έτσι στην Ελλάδα και σε πολλές άλλες αγορές της Μεσογείου ξεκινάμε να “χτίζουμε” την παρουσία μας αρχικά συνάπτοντας ένα συμβόλαιο διαχείρισης», είπε. «Αλλά είμαστε εξαιρετικά ευέλικτοι... Θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε από μια σύμβαση διαχείρισης και στη συνέχεια να διερευνήσουμε τι λειτουργεί για καθένα από τα δύο μέρη», προσέθεσε.

Η Virgin Hotels δημιουργήθηκε από τον όμιλο Virgin του επιχειρηματία Ρίτσαρντ Μπράνσον το 2010 και έχει την έδρα της στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v