Επιασε τη δεύτερη θέση η Suzuki στην αγορά αυτοκινήτου

Το 2024 η μάρκα σημείωσε άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.

Επιασε τη δεύτερη θέση η Suzuki στην αγορά αυτοκινήτου

Ο Όμιλος Σφακιανάκη πέτυχε το 2024 να φέρει την Suzuki ένα βήμα πριν την κορυφή στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Όπως αναφέρθηκε στο πρόσφατο ετήσιο συνέδριο αντιπροσώπων της Suzuki στην Ελλάδα, το οποίο πραγματοποιήθηκε με την παρουσία του Προέδρου & Διευθύνοντα Συμβούλου του Ομίλου Σφακιανάκη, κ. Σταύρου Π. Τάκη, του Director του Ομίλου κ. Christian Τάκη, αλλά και στελεχών του Ομίλου Σφακιανάκη, της Suzuki Motor Corporation (SMC) και του δικτύου αντιπροσώπων, το 2024 η μάρκα σημείωσε άνοδο 5 θέσεων στη συνολική κατάταξη, κατακτώντας τη 2η θέση στην ελληνική αγορά με μερίδιο 7,8%, αλλά και τη 2η θέση στην αγορά του retail, με μερίδιο 10,2%.

Ο κ. Σταύρος Π. Τάκη, ο οποίος κήρυξε από κοινού με τον κ. Christian Τάκη, την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους και υπογράμμισε τον σημαντικό ρόλο της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στις προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και τη στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη, ουσιαστικά φωτογραφίζοντας, το πως κατάφερε ο Όμιλος Σφακιανάκη αυτή τη σημαντική επιτυχία για το brand της Suzuki στην Ελλάδα.

Προφανώς, όπως τονίστηκε και στο συνέδριο, οι στόχοι για το 2025 είναι ιδιαίτερα υψηλοί, καθώς ο Όμιλος Σφακιανάκη θα ηγηθεί της προσπάθειας για περαιτέρω ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα, ενώ όπως ανέφεραν τα υψηλόβαθμα στελέχη της Suzuki Motor Corporation, το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου αναμένεται να λανσαριστεί σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, και το νέο e VITARA, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v