Φτωχό το πρωινό της Nestlé στην Ελλάδα

Διψήφια πτώση πωλήσεων και σημαντική κάμψη κερδών για τη CPW Ελλάς. Η εικόνα επιβεβαιώνει τη γενικότερη πίεση στον κλάδο των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.

Φτωχό το πρωινό της Nestlé στην Ελλάδα

Η Cereal Partners Worldwide Ελλάς (CPW Ελλάς) είδε για μια ακόμη χρονιά την τελευταία διετία τα οικονομικά της αποτελέσματα να πιέζονται.

Οι πωλήσεις της υποχώρησαν στα 28,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας πτώση -17,65% σε σχέση με το 2023 και συνολική απώλεια σχεδόν 10 εκατ. ευρώ από το 2022. Η κερδοφορία συρρικνώθηκε περαιτέρω. Τα καθαρά κέρδη περιορίστηκαν στις 354 χιλ. ευρώ, έναντι 1,73 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ οι χρηματοοικονομικές δαπάνες μεταστράφηκαν από έσοδα 52 χιλ. ευρώ σε έξοδα 70 χιλ. ευρώ μέσα σε ένα έτος.

Το σύνολο ενεργητικού της μειώθηκε στα 7,36 εκατ. ευρώ, από 9,26 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ και τα μη κυκλοφορούντα στοιχεία μειώθηκαν ελαφρώς στις 294 χιλ. ευρώ. Η εικόνα επιβεβαιώνει τη γενικότερη πίεση στον κλάδο των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (FMCG), ιδιαίτερα σε τμήματα όπως τα δημητριακά, όπου ο ανταγωνισμός από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είναι ισχυρός.

Η Cereal Partners Worldwide ιδρύθηκε από τη Nestlé και την General Mills το 1990. Η εταιρεία σε παγκόσμιο επίπεδο απασχολεί 4.000 υπαλλήλους που δραστηριοποιούνται σε 15 εργοστάσια και 130 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η CPW διαθέτει στην αγορά τα εμπορικά σήματα Nesquik, Fitness, Cheerios, Cookie Crisp, κ.ά.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v