Αύξηση πωλήσεων και βελτιωμένα περιθώρια κέρδους εμφάνισε στη χρήση του 2024 η L’ Οreal Hellas, η οποία θα διανείμει αυξημένο μέρισμα προς το μητρικό πολυεθνικό γαλλικό κολοσσό της αγοράς καλλυντικών.
Ειδικότερα, όπως είχε προαναγγείλει η διοίκηση της ελληνικής θυγατρικής η χρήση του 2024 ολοκληρώθηκε με διψήφια ποσοστιαία ανάπτυξη πωλήσεων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 251 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 222 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2023, σημειώνοντας αύξηση κατά 13%. Το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο 71,2% ελαφρώς αυξημένο έναντι του 70,7% στη χρήση του 2023.
Τα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν στα 42,5 εκατ. ευρώ έναντι 37,6 εκατ. ευρώ το 2024, τα προ φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν στα 38,8 εκατ. ευρώ έναντι 33,9 εκατ. ευρώ το 2023 (περιθώριο κέρδους 15,5% από 15,3% το 2023) και τα καθαρά κέρδη μετά φόρων στα σε 29,5 εκατ. ευρώ περίπου έναντι 25,6 εκατ. ευρώ της χρήσης του 2023, δηλαδή αυξημένα κατά 15% (περιθώριο κέρδους 11,7% από 11,5% το 2023).
Κατά το 2024 η εταιρεία πραγματοποίησε αγορές πάγιου εξοπλισμού αξίας 4,3 εκατ. ευρώ περίπου ενώ το απασχολούμενο προσωπικό, ανήλθε κατά μέσο όρο το 2024 σε 721 άτομα, έναντι 695 ατόμων το 2023.
Η ελληνική θυγατρική προτείνει τη διανομή μερίσματος προς τη μητρική ύψους 29,444 εκατ. ευρώ έναντι 25,6 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2023 και έναντι 20 εκατ. ευρώ για τη χρήση του 2022.
Υπενθυμίζεται πως η L’Oreal στην Ελλάδα δραστηριοποιείται μέσω 27 μαρκών του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου της, διατηρώντας έτσι σημαντικό μερίδιο στην αγορά καλλυντικών. Παγκοσμίως η L’Oreal διαθέτει χαρτοφυλάκιο 37 μαρκών διεθνούς βεληνεκούς, με τζίρο 43,48 δισ. ευρώ το 2024, αυξημένο κατά 5,1%. Σημειώνεται ότι η παρουσία της L’Oreal στην ελληνική αγορά χρονολογείται από το 1937 όταν τα πρώτα της προϊόντα κυκλοφόρησαν μέσα από το κανάλι της επιλεκτικής διανομής ενώ από το 1970 δραστηριοποιείται μέσω της τοπικής θυγατρικής της.