Έτοιμες οι επιχειρήσεις - πελάτες της Megasoft που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του Auto Moto να ανταποκριθούν σύννομα στις απαιτήσεις που φέρνει από σήμερα (01/07) η πρεμιέρα της υποχρεωτικής χρήσης του ψηφιακού πελατολογίου. Η νέα διαδικασία αφορά την καταγραφή σε πραγματικό χρόνο όλων των εργασιών που πραγματοποιούνται σε κάθε όχημα και την άμεση αποστολή τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα MyData.
Η Megasoft ανταποκρίθηκε άμεσα και δημιούργησε τη λύση Ψηφιακό Πελατολόγιο την οποία οι πελάτες της χρησιμοποιούν ήδη από την πιλοτική εφαρμογή του μέτρου. Είναι ειδικά σχεδιασμένη για να καλύψει τις νέες υποχρεώσεις των επιχειρήσεων που έφερε το νέο ψηφιακό εργαλείο της ΑΑΔΕ, με στόχο την ενίσχυση της διαφάνειας και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών καταγραφής πελατών.
Η λύση της Megasoft ενσωματώνεται πλήρως στο περιβάλλον των εξειδικευμένων εφαρμογών PRISMA Win για το χώρο του Auto Moto, χωρίς την ανάγκη χρήσης πρόσθετων εργαλείων ή εξωτερικών πλατφορμών. Η διαδικασία είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και απλή, μειώνοντας τον χρόνο καταχώρισης και την πιθανότητα λαθών. Διευκολύνει και επιταχύνει την υποχρεωτική καταγραφή πελατών και οχημάτων στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, ενώ παράλληλα αντιστοιχίζει αυτές τις κινήσεις με τα τιμολόγια και τις αποδείξεις.
Η εξειδικευμένη λύση της Megasoft επιτυγχάνει πλήρη συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις, αναβάθμιση των επιχειρησιακών διαδικασιών, βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών, αυξημένη διαφάνεια και ιχνηλασιμότητα των συναλλαγών. Με τη λύση Ψηφιακό πελατολόγιο της Megasoft που χαρακτηρίζεται για την απλότητά της, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να προσαρμοστούν άμεσα και αποτελεσματικά στις νέες απαιτήσεις.