Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς αναπτύσσει η οικογένεια Σαράντη τις φίρμες CK και Tommy Hilfiger

Διαρκείς επενδύσεις σε Ελλάδα και Βαλκάνια για χονδρική και λιανική ένδυσης υλοποιεί η SARKK. Πτώση στα περιθώρια κέρδους το 2024, ελέω πίεσης στην αγορά επώνυμης ένδυσης.

Πώς αναπτύσσει η οικογένεια Σαράντη τις φίρμες CK και Tommy Hilfiger

Αύξηση πωλήσεων και μικρή μείωση περιθωρίων κέρδους εμφάνισε το 2024 η εταιρεία ένδυσης -συμφερόντων της οικογένειας Σαράντη, που αντιπροσωπεύει κατ’ αποκλειστικότητα τα σήματα Tommy Hilfiger και Calvin Klein σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία, Βόρεια Μακεδονία και Μολδαβία.

Τα μεγέθη του 2024 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με το 2023, καθώς πρόπερσι ενσωματώθηκαν μόλις για δύο μήνες τα μεγέθη δύο θυγατρικών εταιρειών που εξαγοράστηκαν πλήρως από την οικογένεια Σαράντη, ωστόσο αντικατοπτρίζουν την τοποθέτησή της στην αγορά επώνυμης casual ένδυσης μέσω των δύο αμερικανικών φιρμών, τόσο στη χονδρική όσο και στη λιανική.

Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2024 ανήλθε σε 94,145 εκατ. ευρώ περίπου, σημειώνοντας αύξηση κατά 2,48%, η οποία οφείλεται στην ανάπτυξη του δικτύου λιανικής και χονδρικής και των δύο brands. Αντίστοιχα ο κύκλος εργασιών του ομίλου (μαζί με τις θυγατρικές εξωτερικού) διαμορφώθηκε στα 130,8 εκατ. ευρώ περίπου, αυξημένος κατά 29,28% έναντι του 2023.

Το 2024 το περιθώριο καθαρού κέρδους μετά από φόρους της εταιρείας ανήλθε σε 11,42% επί των πωλήσεων από 12,61% της προηγούμενης χρονιάς, ενώ αντίστοιχα το περιθώριο καθαρού κέρδους του ομίλου σε 11,94% επί των πωλήσεων από 12,37%. Τα κέρδη προ φόρων επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν για την εταιρεία σε 14 εκατ. ευρώ περίπου (μείωση κατά 6,73%), ενώ σε επίπεδο ομίλου τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 19,6 εκατ. ευρώ από 16 εκατ. ευρώ περίπου (αύξηση 22,15%).

Ο συνολικός δανεισμός της εταιρείας στις στο τέλος του 2024 ήταν μειωμένος στα 7,2 εκατ. ευρώ έναντι 10,8 εκατ. ευρώ το 2023, ενώ ο δανεισμός του ομίλου διαμορφώθηκε σε 9,3 εκατ. ευρώ από 13 εκατ. ευρώ περίπου στο τέλος του 2023.

Επενδύσεις

Την περασμένη χρονιά, η εταιρεία επένδυσε στη δημιουργία νέων σημείων λιανικής πώλησης (τέσσερα στο σύνολο) και στην ανακαίνιση υφιστάμενων αλλά και στην επέκταση των γραφείων της στο κτίριο της έδρας, επί της οδού Τζαβέλλα, στο Χαλάνδρι, απελευθερώνοντας το μισθωμένο κτίριο επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου.

Επίσης ο όμιλος πέραν της εταιρείας ανακαίνισε παλαιότερα σημεία στο εξωτερικό και προχώρησε στη δημιουργία τριών νέων σημείων. Στο τέλος του 2024 η εταιρεία -πέραν της χονδρικής διανομής- ήλεγχε στην Ελλάδα 28 σημεία πώλησης και corners και στο εξωτερικό ήλεγχε 65 σημεία λιανικής.

Το 2025 συνεχίζει το πλάνο της και ως το α’ εξάμηνο έχει ανακαινίσει το κατάστημα Tommy Hilfiger στο The Mall Sophia στη Βουλγαρία, ενώ στη Ρουμανία τα καταστήματα Tommy Hilfiger και Calvin Klein εντός του εμπορικού κέντρου Fashion House Military στο Βουκουρέστι έχουν μεταφερθεί σε ανανεωμένο και μεγαλύτερο χώρο του mall.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο