Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

CPI: Ζημιές έναντι κερδών στο σύνολο της χρήσης

Ζημιές μετά από φόρους 738 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 346 χιλ. ευρώ εμφάνισε σε ενοποιημένο επίπεδο η CPI στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30/6/2008. Οι ενοποιημένες πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 2,1%, στα 31,619 εκατ. ευρώ.

CPI: Ζημιές έναντι κερδών στο σύνολο της χρήσης
Ζημιές μετά από φόρους ύψους 738 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 346 χιλ. ευρώ, εμφάνισε σε ενοποιημένο επίπεδο η CPI στη χρήση που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου του 2008, οι ενοποιημένες πωλήσεις της οποίας σημείωσαν οριακή αύξηση 2,1% ανερχόμενες στα 31,619 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι στο ανωτέρω ποσό των πωλήσεων περιλαμβάνονται και πωλήσεις υπηρεσιών 5,566 εκατ. ευρώ έναντι 5,066 εκατ. ευρώ της προηγούμενης οικονομικής χρήσης 1/7/2006-30/06/2007.

Σε ότι αφορά τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (ΕΒΙΤDA), ανήλθαν σε 1,794 εκατ. ευρώ, έναντι 1,740 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, αυξημένα κατά 3,1%, ενώ τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων ανήλθαν σε 841 χιλ. ευρώ, έναντι 930 χιλ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 9,56%.

Πτωτικά κινήθηκαν και τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη προ φόρων τα οποία ανήλθαν σε 412 χιλ. ευρώ, έναντι 519 χιλ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, ενώ τα ενοποιημένα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε ζημίες 738 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 346 χιλ. ευρώ της αντιστοίχου περυσινής χρήσης.

Σε ότι αφορά τα αποθέματα αυτά εμφανίσθηκαν μειωμένα κατά 299 χιλ. ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση, οι υποχρεώσεις του ομίλου, μακροπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες, διαμορφώθηκαν στο τέλος της χρήσης στο ποσό των 10,961 εκατ. ευρώ, έναντι 13,732 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ οι απαιτήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 9,746 εκατ. ευρώ από 12,278 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης.

Ο όμιλος έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του για την τρέχουσα χρήση στην αύξηση των εσόδων από Υπηρεσίες, στις Ολοκληρωμένες Εκτυπωτικές Λύσεις, στα συστήματα Point of Sales, καθώς και στην αγορά των τηλεφωνικών κέντρων VOiP μέσω του τηλεφωνικού κέντρου FIT, προϊόν που αναπτύχθηκε από τον Όμιλο, εστιάζοντας πάντα στην αύξηση του μικτού κέρδους, στη μείωση του λειτουργικού κόστους και στη μείωση των πιστωτικών κινδύνων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v