Attica Group: Στα 21,57 εκ. ευρώ τα κέρδη 9μήνου

Τα κέρδη της Attica Group στο 9μηνο διαμορφώθηκαν στα 21,57 εκ. περιλαμβάνοντας έκτακτα κέρδη 9,65 εκ., ενώ πέρυσι είχε καταγράψει κέρδη 61,71 εκ. περιλαμβάνοντας έκτακτα κέρδη 40,2 εκ.  Στα 20,48 εκ. τα κέρδη της Blue Star.

Attica Group: Στα 21,57 εκ. ευρώ τα κέρδη 9μήνου
Τα κέρδη της Attica Group στο 9μηνο διαμορφώθηκαν στα 21,57 εκ. περιλαμβάνοντας έκτακτα κέρδη 9,65 εκ., ενώ πέρυσι είχε καταγράψει κέρδη 61,71 εκ. περιλαμβάνοντας έκτακτα κέρδη 40,2 εκ. Στα 20,48 εκ. τα κέρδη της Blue Star.

Αναλυτικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις της Attica Group για το εννεάμηνο του 2008 ανήλθαν στα 267,51 εκατ.  ευρώ από 254,01 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2007 και τα Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) στα 50,29 εκατ. ευρώ από 69,64 εκατ. ευρώ.

Τα κέρδη μετά από φόρους για το 9μηνο ανήλθαν στα 32,05 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας στα 21,57 εκατ. ευρώ, τα οποία περιλαμβάνουν έκτακτα κέρδη  9,65 εκατ.  ευρώ από τις πωλήσεις τεσσάρων πλοίων RoRo στις αρχές του 2008.
 
Υπενθυμίζεται, ότι τα κέρδη στο αντίστοιχο εννεάμηνο του 2007 είχαν διαμορφωθεί στα 
61,71 εκατ. ευρώ και περιελάμβαναν έκτακτα κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X και 27,7 εκατ. ευρώ από την πώληση της συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών.

Τα αποτελέσματα του Ομίλου επηρεάστηκαν σημαντικά από την πρωτοφανή αύξηση των διεθνών τιμών των καυσίμων που επιβάρυναν το κόστος εκμετάλλευσης των πλοίων κατά Ευρώ 32,7 εκατ. έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2007.

Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Attica προέρχονται κατά 55% από την εκμετάλλευση οκτώ πλοίων Blue Star (έξι εξ αυτών σε γραμμές της Ελληνικής Ακτοπλοΐας, ενός στη σύνδεση Ελλάδος – Ιταλίας και ενός στη σύνδεση Σκωτίας–Βελγίου μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου), και κατά 45% από την εκμετάλλευση τεσσάρων Superfast στις γραμμές Ελλάδος–Ιταλίας.

Τα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2008 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2007 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 30η Σεπτεμβρίου, 2008, Καθαρή θέση των Μετόχων της Εταιρίας Ευρώ 401,11 εκατ. (Ευρώ 389,12 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2007), Ταμειακά Διαθέσιμα Ευρώ 172,09 εκατ. (Ευρώ 171,87 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2007) και Πάγια Στοιχεία αξίας Ευρώ 669,01 εκατ. (Ευρώ 690,45 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου, 2007).

Από την πώληση τεσσάρων πλοίων RoRo (RoRo Marin, Nordia, Shield και Challenge) ενισχύθηκαν τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου κατά Ευρώ 24,48 εκατ.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία της Attica Group, Superfast V, Superfast VI, Superfast XI, Superfast XII και Blue Horizon μετέφεραν 596.621 επιβάτες (μείωση 2,58%), 111.818 φορτηγά οχήματα (αύξηση 4,83%) και 113.892 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 5,00%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες και φορτηγά οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,6% στους επιβάτες, 31,3% στα φορτηγά οχήματα και 28,0% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το εννεάμηνο του 2008.

Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.

Στις γραμμές εσωτερικού τα πλοία του Ομίλου Attica, Blue Star 2, Blue Star Paros, Blue Star Naxos, Blue Star Ithaki, Superferry II και Διαγόρας μετέφεραν 2.849.700 επιβάτες, (αύξηση 3,2%), 87.224 φορτηγά οχήματα (αύξηση 1,6%) και 362.973 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 3,8%) εκτελώντας συνολικά 5% λιγώτερα δρομολόγια από το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.

Στη σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα κατά το εννεάμηνο του 2008, το μεταφορικό έργο του πλοίου Blue Star 1 ανήλθε σε 75.463 επιβάτες, 24.973 Ι.Χ. οχήματα και 14.007 φορτηγά οχήματα. Η δρομολόγηση του Blue Star 1 στη γραμμή αυτή σταμάτησε στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 και το πλοίο μεταδρομολογήθηκε αρχικά στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας και ακολούθως στη γραμμή Πειραιά-Δωδεκανήσων.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Κατόπιν Υποχρεωτικών Δημοσίων Προσφορών που ολοκληρώθησαν στις αρχές του έτους, η Marfin Investment Group (MIG) και η θυγατρική της MIG Shipping S.A. κατέχουν, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, 90,1% του μετοχικού κεφαλαίου της Attica Group και μαζί με την Attica Group 84,45% του μετοχικού κεφαλαίου της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε.

Στις 27 Φεβρουαρίου, 2008 ανεκοινώθη η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Attica Group για τη συγχώνευση με απορρόφηση των μειοψηφιών της Blue Star Ναυτιλιακής Α.Ε. και με νεώτερη ανακοίνωση ορίσθηκε η 30η Ιουνίου, 2008 ως ημερομηνία Ισολογισμού Μετασχηματισμού.

Στις 15 Οκτωβρίου 2008, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιριών Attica Group, Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της κατά 100% θυγατρικής εταιρίας Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. ανακοίνωσαν την έγκριση του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης με απορρόφηση της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. και της Superfast Ferries Ναυτιλιακή Α.Ε. από την Attica Group.

Βάσει του παραπάνω Σχεδίου οι μέτοχοι της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. - εκτός της συμμετοχής της Attica A.E. Συμμετοχών στην Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. - θα ανταλλάξουν 1 μετοχή τους, ονομαστικής αξίας Ευρώ 1 έκαστη, προς 0,6963 νέες μετοχές της Attica A.E. Συμμετοχών που θα εκδοθούν εκ της συγχώνευσης με απορρόφηση, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83 έκαστη.

Η ανωτέρω σχέση ανταλλαγής και εν γένει οι όροι του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης τελούν υπό την έγκριση των Γενικών Συνελεύσεων των συγχωνευομένων εταιριών που θα λάβουν χώρα στις 2 Δεκεμβρίου 2008, και την προϋπόθεση χορηγήσεως των κατά νόμο προβλεπόμενων αδειών ή εγκρίσεων των αρμοδίων Αρχών.

Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης με απορρόφηση, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Attica A.E. Συμμετοχών θα ανέρχεται σε Ευρώ 117.539.371 διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές, μετά ψήφου, άυλες μετοχές, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83.

Από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της συγχώνευσης, οι μετοχές που αναλογούν στους μετόχους της Blue Star Ναυτιλιακή Α.Ε. θα παρέχουν σε αυτούς το δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη της Attica A.E. Συμμετοχών.

Στις 5 Ιουνίου, 2008, η Attica Group ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Grimaldi Holding S.p.A, Γένοβας, Ιταλίας για την αγορά δύο υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Ro-Pax που ναυπηγούνται στα ναυπηγεία Apuania της Ιταλίας. Το κόστος για την αγορά των δύο πλοίων ανέρχεται σε Ευρώ 156 εκατ. και θα χρηματοδοτηθεί από Ιδια Κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό. Το πρώτο πλοίο παρεδόθη στις 6 Οκτωβρίου 2008 και ονομάζεται Superfast I και το δεύτερο θα παραδοθεί το καλοκαίρι/φθινόπωρο 2009. Το Superfast I δρομολογήθηκε στη σύνδεση Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στις 13 Οκτωβρίου 2008.

-------Blue Star Ναυτιλιακή

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Blue Star ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα του Εννεαμήνου 2008, τα οποία παρουσιάζουν Ενοποιημένο Κύκλο Εργασιών Ευρώ 147,64 εκατ. έναντι Ευρώ 136,78 εκατ. το Εννεάμηνο του 2007, σημειώνοντας αύξηση 7,94%.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 37,13 εκατ. από Ευρώ 42,94 εκατ. (μείωση 13,53%, κυρίως λόγω της αύξησης του κόστους των καυσίμων).
 
Τα Κέρδη μετά από φόρους και Δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε Ευρώ 20,48 εκατ. από κέρδη ύψους Ευρώ 25,43 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Οι σημαντικότερες εξελίξεις στον Όμιλό μας κατά τη διάρκεια του Εννεαμήνου του 2008 ήταν:

Τον Ιανουάριο του 2008 ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της Υποχρεωτικής Δημόσιας Πρότασης της MIG SHIPPING S.A. προς τους μετόχους της BLUE STAR ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Α.Ε., βάσει των οποίων η MIG SHIPPING S.A., η MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ και η ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ κατείχαν συνολικά μετοχές που αντιπροσώπευαν ποσοστό 84,45% επί του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας.

Στις 28 Μαΐου 2008, η Εταιρεία ανακοίνωσε τη διακοπή της σύνδεσης Rosyth, Σκωτίας - Zeebrugge, Βελγίου στη Βόρεια Θάλασσα από τη 14η Σεπτεμβρίου 2008. Το πλοίο Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε στις γραμμές Δωδεκανήσων και Κυκλάδων.

Τον Ιούνιο του 2008, το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, αποφάσισε να προτείνει προς τη Γενική Συνέλευση των μετόχων, τη συγχώνευση με απορρόφηση της Εταιρίας από την Attica  Συμμετοχών. Ημερομηνία κατάρτισης του Ισολογισμού Μετασχηματισμού ορίστηκε η 30η Ιουνίου 2008.

Στις 15 Οκτωβρίου 2008, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών Attica Συμμετοχών, Blue Star Ναυτιλιακή και Superfast Ferries Ναυτιλιακή, ενέκριναν το Σχέδιο Σύμβασης Συγχώνευσης με απορρόφηση της δεύτερης και τρίτης εταιρείας από την Attica Συμμετοχών.

Βάσει του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης, οι μέτοχοι της Blue Star Ναυτιλιακή θα ανταλλάξουν 1 μετοχή τους, ονομαστικής αξίας Ευρώ 1 έκαστη, προς 0,6963 νέες μετοχές της Attica Συμμετοχών που θα εκδοθούν εκ της συγχώνευσης με απορρόφηση. Μετά την ολοκλήρωση της Συγχώνευσης με απορρόφηση, το συνολικό μετοχικό κεφάλαιο της Attica  Συμμετοχών θα ανέρχεται σε Ευρώ 117.539.371 διαιρούμενο σε 141.613.700 κοινές, ονομαστικές, μετά ψήφου, άυλες μετοχές, νέας ονομαστικής αξίας Ευρώ 0,83.

Η ανωτέρω σχέση ανταλλαγής και εν γένει οι όροι του Σχεδίου Σύμβασης Συγχώνευσης τελούν υπό την έγκριση των Γενικών Συνελεύσεων των συγχωνευομένων εταιρειών, που θα λάβουν χώρα στις 2 Δεκεμβρίου 2008.

Από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της Συγχώνευσης, οι μετοχές που αναλογούν στους μετόχους της Blue Star Ναυτιλιακή, θα παρέχουν σε αυτούς το δικαίωμα συμμετοχής στα κέρδη της Attica Συμμετοχών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v