Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εργο για τον ΟΔΔΥ από την Q&R

Ένα νέο έργο ανέλαβε πρόσφατα η κοινοπραξία των εταιριών Quality & Reliability και Forthnet από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) για λογαριασμό του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (ΟΔΔΥ), ύψους 642.569 ευρώ.

Εργο για τον ΟΔΔΥ από την Q&R
Ένα νέο έργο ανέλαβε πρόσφατα η κοινοπραξία των εταιριών Quality & Reliability και Forthnet από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) για λογαριασμό του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (ΟΔΔΥ).

Oπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο έργο συμμετέχει επίσης ως υπεργολάβος η εταιρεία PC Systems ως βασικός προμηθευτής εξοπλισμού και σχετικών υπηρεσιών.

Το έργο έχει ως αντικείμενο την ”Προμήθεια και Εγκατάσταση Βασικών Υποδομών και Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης του ΟΔΔΥ Α.Ε.” και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ”Κοινωνία της Πληροφορίας”, στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ.

Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε από την ΚτΠ στις 30/9/2003 και πρόσφατα υπεγράφη η σχετική σύμβαση συνολικού προϋπολογισμού 642.569 ευρώ με την ένωση των παραπάνω δύο εταιρειών.

Το έργο στοχεύει τόσο στην ισχυροποίηση της θέσης του ΟΔΔΥ στην υποστήριξη των επιτελικών αποφάσεων της ανώτατης διοικητικής ιεραρχίας, όσο και στην διεκπεραίωση των καθημερινών δραστηριοτήτων του.

Κατά συνέπεια το σύστημα θα συμβάλλει μεταξύ των άλλων στην υποστήριξη της διοικητικής αποκέντρωσης, στην συγκέντρωση των απαιτούμενων πληροφοριών, στην αξιοποίηση και αξιολόγηση των πληροφοριών αυτών, στην αύξηση της παραγωγικότητας και την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, στην μείωση των δαπανών λειτουργίας, του κόστους αλλά και του χρόνου διεκπεραίωσης των συναλλαγών, στην καλύτερη πληροφόρηση σε όλα τα αρμόδια ιεραρχικά επίπεδα και στην αποτελεσματική λήψη αποφάσεων από την πολιτική ηγεσία και την διοικητική ιεραρχία.

Τα βασικότερα αναμενόμενα οφέλη του ΟΔΔΥ από την υλοποίηση του έργου αυτού είναι:



* Ισχυροποίηση της θέσης του και βελτίωση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του Οργανισμού στις συναλλαγές του.

* Βελτίωση του βαθμού εξυπηρέτησης πελατών μέσω του διαδικτυακού portal του Οργανισμού για την πληροφόρηση του κοινού σχετικά με τις δραστηριότητες του Ο.Δ.Δ.Υ. (ημερομηνίες διεξαγωγής δημοπρασιών, υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει ο Ο.Δ.Δ.Υ., κλπ).

* Δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (Help Desk) για την ενημέρωση πελατών, την επίλυση προβλημάτων και την διαχείριση παραπόνων.

* Οργάνωση γραφείου εξυπηρέτησης πελατών στις περιφερειακές υπηρεσίες και κεντρικά που θα αποτελεί το σημείο πρόσβασης των πελατών με τον Ο.Δ.Δ.Υ..

* Λειτουργική αναδιάρθρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και βελτίωση της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών και της διεκπεραίωσης υποστηρικτικών εργασιών.

* Αύξηση πωλήσεων υλικών λόγω προσέγγισης περισσότερων πελατών, καλύτερη διαχείριση υλικών, δημιουργία εκθεσιακών χώρων, κλπ.

* Αύξηση πωλήσεων των αυτοκινήτων λόγω αποτελεσματικότερης διαχείρισης και επιτάχυνσης της διαδικασίας χαρακτηρισμού τους από τα τελωνεία.

* Επέκταση των υπαρχουσών δραστηριοτήτων.

Το έργο του ΟΔΔΥ περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την εκπόνηση μελέτης εφαρμογής, την προμήθεια εξοπλισμού, την εγκατάσταση δικτύου Η/Υ, την υλοποίηση και διαχείριση του ΟΔΔΥVPN, τις υπηρεσίες τηλεφωνίας και πρόσβασης στο διαδίκτυο και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος (ΟΠΣ) το οποίο με ενιαίο τρόπο θα καλύψει το σύνολο των αναγκών του ΟΔΔΥ. στις οικονομικές και διοικητικές της λειτουργίες.

Οι εφαρμογές λογισμικού που προβλέπονται ότι θα λειτουργήσουν στα πλαίσια του έργου είναι: Προϋπολογισμός, Γενική / Αναλυτική Λογιστική, Μισθοδοσία, Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, Διαχείριση Αποθηκών, Παρακολούθηση Πωλήσεων, Διαχείριση Υλικού ΟΔΔΥ, Γραμματεία (εισερχόμενα / εξερχόμενα έγγραφα).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v