Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Autohellas: Στόχος η αύξηση του μεριδίου αγοράς

Στόχοι της Autohellas και για το πιθανότατα ακόμα δυσκολότερο 2010, αποτελούν η διατήρηση των υπάρχουσων περιθωρίων και η εκμετάλλευση των όποιων ευκαιριών παρουσιαστούν σε επίπεδο μεριδίου αγοράς.

Autohellas: Στόχος η αύξηση του μεριδίου αγοράς
Στόχοι της Autohellas και για το πιθανότατα ακόμα δυσκολότερο 2010, αποτελούν η διατήρηση των υπάρχουσων περιθωρίων και η εκμετάλλευση των όποιων ευκαιριών παρουσιαστούν σε επίπεδο μεριδίου αγοράς.

Αναλυτικότερα, την Παρασκευή 16 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Autohellas για την χρήση του 2009.

Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν ο Αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κος Ευτύχιος Βασιλάκης , η κα Λίζα Πελεκάνου, διευθύντρια οικονομικών υπηρεσιών και ο κος Αλέξης Καραμαλής υπεύθυνος επενδυτικών σχέσεων.

Κατά την παρουσίαση συζητήθηκαν τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2009, όπου η Autohellas παρουσίασε αύξηση κερδών μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας κατά 31%, με το αποτέλεσμα να διαμορφώνεται στα €17.7εκ. από 13.5 εκ Ευρώ.

Οι βασικοί λόγοι βελτίωσης του αποτελέσματος εντοπίζονται στη βελτίωση της συνεισφοράς των βαλκανικών χωρών στο ενοποιημένο αποτέλεσμα, ο περιορισμός των λειτουργικών δαπανών με διάφορες ενέργειες της εταιρίας και η μείωση του χρηματοοικονομικού κόστους.

Χαρακτηριστικό είναι γεγονός ότι στις δύσκολες συνθήκες του 2009 η Autohellas μέσα από την αμυντική της γραμμή στην διαχείριση του μεγέθους του στόλου κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά τις ταμιακές της ροές και την αύξηση των ταμειακών της αποθεμάτων από €24.5εκ. σε €53.5εκ. στο τέλος του 2009, με αμετάβλητο τον δανεισμό.

Κατά την παρουσίαση συζητήθηκε η έγκαιρη αντίδραση της Autohellas στην μείωση του τουρισμού και στην αγορά των εταιρικών στόλων, αλλά και στην μεταπώληση των αυτοκινήτων.

Βασικός λόγος είναι ευελιξία και προσαρμοστικότητα της εταιρίας στις συνθήκες αυτές αλλά και η ισχυρή κεφαλαιοποίηση της , εφόδια που θα εκμεταλλευτεί και για την ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά που έρχεται.

Στόχο και για το πιθανότατα ακόμα δυσκολότερο 2010, αποτελεί η διατήρηση των υπάρχουσων περιθωρίων και η εκμετάλλευση των όποιων ευκαιριών παρουσιαστούν ώστε να βγει από την κρίση η Autohellas ισχυρότερη σε επίπεδο μεριδίου αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v