Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δούρος: Εξωστρέφεια παρά την κάμψη πωλήσεων

Με πτώση πωλήσεων αλλά σχέδια επέκτασης και ανάπτυξης για τα προσεχή χρόνια αναμένεται να ολοκληρώσει τη χρήση του 2010, η εταιρία ανδρικής ένδυσης Δούρος, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια δραστηριότητας.

Δούρος: Εξωστρέφεια παρά την κάμψη πωλήσεων
Με πτώση πωλήσεων αλλά σχέδια επέκτασης και ανάπτυξης για τα προσεχή χρόνια αναμένεται να ολοκληρώσει τη χρήση του 2010, η εταιρία ανδρικής ένδυσης Δούρος, η οποία συμπληρώνει φέτος 50 χρόνια δραστηριότητας.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρίας κ.Νικόλαο Δούρο, η φετινή χρήση αναμένεται να κλείσει με κύκλο εργασιών της τάξης των 7-7,5 εκατ.ευρώ, μειωμένο σε σχέση με τα 8,5 εκατ.ευρώ του 2009, αλλά και ζημιές σε επίπεδο καθαρών αποτελεσμάτων ως αποτέλεσμα της κρίσης που μαστίζει την εγχώρια αγορά ένδυσης.

Σύμφωνα με τον ίδιο ο έντονος εξαγωγικός χαρακτήρας της εταιρίας κατά τις προηγούμενες δεκαετίες έχει περιοριστεί σήμερα στο 5% του συνολικού κύκλου εργασιών, ωστόσο η εταιρία συνεχίζει να διατηρεί επαφές με το εξωτερικό καθώς διατηρεί καταστήματα σε Κύπρο και Αρμενία, ενώ προετοιμάζεται για τη δημιουργία ενός ακόμη σημείου στην Τσεχία. Παράλληλα, διατηρεί επαφές για εξαγωγές σε Αλβανία, Μέση Ανατολή και Νότια Αφρική, όπου δημιουργούνται προυποθέσεις για περαιτέρω διείσδυση το μέλλον.

Σήμερα, η εταιρία διαχειρίζεται δίκτυο 40 καταστημάτων λιανικής, από όπου προέρχεται το 70% του κύκλου εργασιών της ενώ οι πελάτες χονδρικής της, οι οποίοι αγγίζουν του 200-250 πανελλαδικά αποτελούν μια επιλεγμένη πελατειακή βάση, η οποία σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας εμφανίζει περιορισμένο κίνδυνο επισφαλειών.

Σημειώνεται ότι η εταιρία διατηρεί μικρό μέρος της παραγωγής της στην ελληνική αγορά, στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της Πάτρας, ωστόσο το 80% της παραγωγής ανατίθεται σε εργοστάσια χωρών χαμηλού κόστους παραγωγής.

Στη σημερινή συγκυρία, όπου αφενός η ελληνική παρουσία στο επώνυμο ένδυμα δέχεται τον ανταγωνισμό από τους διεθνείς παίκτες και αφετέρου την έντονη επίπτωση από την κρίση στην εσωτερική αγορά, η εταιρία προσανατολίζεται στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας της, εκμοντερνίζοντας τις συλλογές με το σήμα Dur, αλλά και μειώνοντας τις τιμές κατά 15%-20% μέσα στο 2010.

Παράλληλα, προχωρά σε επετειακό πρόγραμμα προσφορών έως το τέλος Δεκεμβρίου, προσφέροντας με ευκαιρία της συμπλήρωσης 50 χρόνων από τη δημιουργία της, ένα δωρεάν προιόν ισόποσης αξίας για κάθε προιόν που αγοράζεται.

Σύμφωνα με τον κ.Δούρο, η συγκεκριμένη τακτική που «τρέχει» εδώ και λίγες μέρες αποδίδει, προσελκύοντας καταναλωτές αλλά και ενισχύοντας τη ρευστότητα της εταιρίας. Πέρα από το ομώνυμο σήμα ανδρικής ένδυσης, η εταιρία διατηρεί και αντιπροσωπείες επώνυμων ανδρικών σειρών όπως η ιταλική David Mayer Naman, η οποία υποστηρίζεται και από ανεξάρτητα μονοθεματικά καταστήματα.

Εκτός από την αγορά ένδυσης, η εταιρία στρέφει το ενδιαφέρον και στην αξιοποίηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας που διαθέτει (οικόπεδα, κτιριακές εγκαταστάσεις και καταστήματα), ενώ ήδη έχει υποβάλλει στη ΔΕΗ πρόταση για την εγκατάσταση 2 φωτοβολταικών πάρκων ισχύος 500 kw έκαστο σε ιδιόκτητα οικόπεδα στο νομό Αχαίας. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v