Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Autohellas: Στα €15,3 εκατ. τα κέρδη στο 9μηνο

Στα 15,3 εκατ. ευρώ μειώθηκαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Autohellas, στο εννεάμηνο του 2010 έναντι 18,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Autohellas: Στα €15,3 εκατ. τα κέρδη στο 9μηνο
Στα 15,3 εκατ. ευρώ μειώθηκαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Autohellas, στο εννεάμηνο του 2010 έναντι 18,3 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Αναλυτικά, μικρή μείωση του κύκλου εργασιών παρουσίασε η Autohellas/Hertz το εννιάμηνο του 2010, παρά την κρίση στην οικονομία και τον τουρισμό.

Πιο συγκεκριμένα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε στα €128.2 εκ. έναντι €132.5 εκ. της αντίστοιχης περυσινής περιόδου, μείωση 3.3%.

Τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας μειώθηκαν στα €15.3 εκ. από €18.3 εκ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Σημαντικός παράγοντας διαμόρφωσης της μείωσης αυτής ήταν η επιβολή έκτακτης εισφοράς στα κέρδη του 2009, ύψους €1.5 εκ.

Αντίστοιχα τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων μειώθηκαν στα €64.3 εκ., από €66.5 εκ. το εννιάμηνο του 2009.

Σε επίπεδο μητρικής, η Autohellas-Hertz παρουσίασε κέρδη μετά από φόρους €19εκ. από €13,6εκ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, με τα κέρδη προ φόρων, αποσβέσεων και χρηματοεπενδυτικών αποτελεσμάτων (EBITDA) να διαμορφώνονται στα €53.9 εκ. από €56.1 εκ. πέρυσι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθαρή θέση του ομίλου ανέρχεται πλέον στα €125 εκ., ενώ τα ταμιακά αποθέματα διαμορφώνονται στα €82 εκ. (από €54 εκ. στο τέλος του 2009), διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων της εταιρίας κατά την παρούσα κρίση.

Με την πρόσφατη προσθήκη της Σερβίας, η εταιρία δραστηριοποιείται πλέον σε 4 χώρες του εξωτερικού, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρος και Σερβία, όπου ακολουθεί την τελευταία διετία μία πολιτική λελογισμένης ανάπτυξης με βάση τις δυσκολίες που παρουσιάζονται σε όλες τις οικονομίες των Βαλκανίων.

Τον Σεπτέμβριο, η Autohellas προχώρησε στην πώληση της συγγενούς εταιρείας Olympic Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε. Η πώληση αυτή επηρέασε κυρίως τα κέρδη της μητρικής, καθώς στα ενοποιημένα αποτελέσματα τα κέρδη είχαν ήδη περιληφθεί στις προηγούμενες περιόδους λόγω της εφαρμογής της μεθόδου της καθαρής θέσης στην ενοποίηση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v