Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΧΑΛΚΟΡ: Ξεκίνημα "με το δεξί" στο Q1

Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 10% - 12% προερχόμενη αποκλειστικά από τις αγορές του εξωτερικού αλλά και ενισχυμένα περιθώρια κέρδους είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της πορείας της ΧΑΛΚΟΡ το πρώτο φετινό τρίμηνο.

ΧΑΛΚΟΡ: Ξεκίνημα με το δεξί στο Q1
Αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 10% - 12% προερχόμενη αποκλειστικά από τις αγορές του εξωτερικού αλλά και ενισχυμένα περιθώρια κέρδους είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της πορείας της Χαλκόρ το πρώτο φετινό τρίμηνο, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εισηγμένης εταιρίας κ. Περικλή Σαπουντζή (χθεσινή παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών).

Η ανοδική πορεία του πρώτου φετινού τριμήνου αποτελεί συνέχεια της περυσινής αύξησης του όγκου των πωλήσεων της Χαλκόρ κατά 20%, λόγω των πολύ υψηλότερων εξαγωγών (η εγχώρια αγορά ήταν πτωτική). Μάλιστα, η φετινή πορεία πιθανόν να επηρεαστεί και από τον τερματισμό λειτουργίας δύο παραγωγικών μονάδων στην Ευρώπη (της Leaf Holdings στην Ισπανία και στο Βέλγιο).

Σε αντίθεση με την εγχώρια αγορά, που συνεχίζει φέτος να εμφανίζεται αδύναμη, ο εισηγμένος όμιλος στρέφει το ενδιαφέρον του στις πωλήσεις εκτός Ελλάδος και επιπλέον:

Κάνει στροφή στην παραγωγή, δίνοντας έμφαση στα προϊόντα που ζητά η βιομηχανία, καθώς σε αυτά -σε αντίθεση με τις κατασκευές- η δυνατότητα υποκατάστασης του χαλκού από αλουμίνιο είναι περιορισμένη. Συγκεκριμένα, κινήσεις υποκατάστασης αρχίζουν όταν η αναλογία τιμής χαλκού προς αλουμίνιο ξεπερνά το 2,5, ενώ η σημερινή αναλογία βρίσκεται στο 4!

Διευρύνει γεωγραφικά τις αγορές της με νέους προορισμούς, όπως οι ΗΠΑ, η ΝΑ. Ασία (Κίνα κ.ά.) και οι χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης.

Κινείται συνεχώς προς την παραγωγή νέων προϊόντων-μιγμάτων στα προϊόντα χαλκού και νέων καλωδίων (π.χ. υποβρύχια καλώδια), προκειμένου να μπορεί να καρπωθεί σημαντικό μέρος της ζήτησης, όταν αυτή προκύψει.

Μάλιστα, ιδιαίτερα σημαντική είναι η δυνατότητα παραγωγής νέων χαλκοσωλήνων, των οποίων το εσωτερικό μέρος θα είναι από χαλκό (καλύτερη αγωγιμότητα) και το εξωτερικό από αλουμίνιο (φθηνότερο κόστος). Ήδη το προϊόν αυτό έχει λανσαριστεί, έχει συναντήσει θετική υποδοχή από την αγορά και η διοίκηση της Χαλκόρ εκτιμά ότι από το 2012 και μετά το συγκεκριμένο προϊόν θα αποτελεί ένα σημαντικό ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του ομίλου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο