Frigoglass: Βλέπει... παράπλευρα οφέλη

Πρόσθετα οφέλη σε Ρωσία και Κίνα θα μπορούσε να αποκομίσει η Frigoglass από το βαρύ επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 7 δισ. δολαρίων που έχει εξαγγείλει η The Coca Cola Company για τις εν λόγω αγορές.

  • της Αλεξάνδρας Γκίτση
Frigoglass: Βλέπει... παράπλευρα οφέλη
Πρόσθετα οφέλη σε Ρωσία και Κίνα θα μπορούσε να αποκομίσει η Frigoglass από το βαρύ επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 7 δισ. δολαρίων που έχει εξαγγείλει η The Coca Cola Company για τις εν λόγω αγορές τις οποίες χαρακτηρίζει πυλώνες ανάπτυξης για το σύστημα.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο CEO της TCCC Muhtar Kent ανακοίνωσε ότι ο πολυεθνικός όμιλος σκοπεύει να επενδύσει στην Κίνα την περίοδο 2012 – 2014 περί τα 4 δισ. δολάρια ενώ στα 3 δισ. δολάρια θα ανέλθει το επενδυτικό πρόγραμμα της TCCC και της CCHBC στην Ρωσία στην επόμενη πενταετία.

Ειδικότερα και σε ό,τι αφορά στην Κίνα, ο Muhtar Kent είχε αναφέρει ότι το νέο επενδυτικό πρόγραμμα θα εστιάσει στην επέκταση του χαρτοφυλακίου των προϊόντων, ενώ σημαντικά κεφάλαια θα κατευθυνθούν σε υποδομές, στο σύστημα διανομής, καθώς και στα ψυγεία.

Αντίστοιχα, στην αγορά της Ρωσίας η Coca Cola από κοινού με την Coca Cola 3E προσανατολίζονται στην υλοποίηση επενδύσεων 3 δισ. δολαρίων με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση της θέσης της.

Ηδη η Frigoglass, η οποία διαθέτει παραγωγική παρουσία στις συγκεκριμένες αγορές και όχι μόνο, εξυπηρετεί το σύστημα της Coca Cola, που αποτελεί και τον μεγαλύτερο πελάτης της στο κλάδο της επαγγελματικής ψύξης στο σύνολο των αγορών που δραστηριοποιείται.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο πρώτο εξάμηνο του έτους με μερίδιο 30,2% επί των συνολικών πωλήσεων του κλάδου επαγγελματικής ψύξης, η Coca Cola 3E αποτέλεσε έναν από τους βασικούς πελάτες της Frigoglass, ενώ οι πωλήσεις προς τους άλλους εμφιαλωτές της Coca Cola αντιπροσώπευσαν το 28,5% των πωλήσεων του κλάδου.
 
Σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, στις οποίες η TCCC ποντάρει, το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης συνέχισαν την ισχυρή άνοδο στην Ανατολική Ευρώπη και αυξήθηκαν κατά 88,4%, -κατά 93,1% ενισχύθηκαν το δεύτερο τρίμηνο- κυρίως λόγω της αγοράς της Ρωσίας, της Ουκρανίας και της Πολωνίας, ενώ οι πωλήσεις στην Ασία / Ωκεανία μειώθηκαν 10,6% λόγω των χαμηλότερων πωλήσεων στην Ινδία και τη Κίνα.

Εκτός από τα μελλοντικά οφέλη που μπορεί να έρθουν από τις επενδύσεις της TCCC στις συγκεκριμένες αγορές η Frigoglass όπως είχε αναφερθεί στο περιθώριο της ετήσιας γενικής συνέλευσης της το περασμένο καλοκαίρι, εστιάζει στην περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της μέσω και της γεωγραφικής της επέκτασης.

Στο πλαίσιο αυτό βολιδοσκοπεί τις ευκαιρίες που υπάρχουν στη Λατινική Αμερική και στη Μέση Ανατολή.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v