Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κρι Κρι: Σημαντική αύξηση μεγεθών στο εννεάμηνο

Σημαντική αύξηση τζίρου και καθαρών κερδών εμφάνισε στο εννεάμηνο του 2012 τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι.

Κρι Κρι: Σημαντική αύξηση μεγεθών στο εννεάμηνο
Σημαντική αύξηση τζίρου και καθαρών κερδών εμφάνισε στο εννεάμηνο του 2012 τόσο σε επίπεδο ομίλου όσο και σε επίπεδο μητρικής η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι

Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 49.901 χιλ. ευρώ έναντι 41.447 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο 2011. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 9.808 χιλ. ευρώ έναντι 7.542 χιλ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 7.883 χιλ. ευρώ, έναντι 5.211 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο του 2011.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, που αντιστοιχούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής, ανήλθαν σε 6.730 χιλ. ευρώ, έναντι 4.316 χιλ. ευρώ του αντίστοιχου διαστήματος της προηγούμενης χρήσης.

Σε εταιρικό επίπεδο, ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι ανήλθε σε 48.798 χιλ. ευρώ έναντι 40.425 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο του 2011 (αύξηση 20,7%). Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας διαμορφώθηκαν στα επίπεδα των 7.336 χιλ. ευρώ, από 5.747 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι (αύξηση 27,6%), επηρεασμένα ωστόσο από απομειώσεις στην αξία των συνδεδεμένων εταιριών.

Στον τομέα του παγωτού, οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση κατά 6,4%, διαμορφούμενες σε 23.491 χιλ. ευρώ, από 22.081 χιλ. ευρώ το εννεάμηνο του 2011. Στο αποτέλεσμα αυτό, καθοριστικός ήταν ο ρόλος του καιρού κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, παράλληλα με την προσπάθεια της εταιρίας για ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της και την αξιοποίηση της ελληνικής προέλευσης των προϊόντων της.

Στον τομέα των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις του ομίλου παρουσίασαν αύξηση 36,9% και διαμορφώθηκαν σε 26.291 χιλ. ευρώ έναντι 19.200 χιλ. ευρώ στην αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η έναρξη νέων συνεργασιών για την παραγωγή γιαουρτιού ιδιωτικής ετικέτας, καθώς και η προώθηση των πωλήσεων με «προσφορές» προς τον καταναλωτή, με αποτέλεσμα τη σημαντική ενίσχυση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά.

Παράλληλα, η εταιρία καταβάλλει συστηματικές προσπάθειες για την ενίσχυση των εξαγωγών της στις χώρες που ήδη δραστηριοποιείται, όπως Γερμανία, Δανία, Ιταλία, Ιράκ και στα Βαλκάνια, καθώς και για την είσοδο της σε νέες αγορές, αξιοποιώντας τη ζήτηση για αυθεντικό ελληνικό γιαούρτι.

Τέλος, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 18,3% των συνολικών πωλήσεων, παρουσιάζοντας αύξηση 16,3%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v