Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σπύρου: Yποχώρηση μεγεθών το 2004

Πτώση 32,8% στα αποτελέσματα προ αποσβέσεων λόγω του αυξημένου κόστους παραγωγής των νέων προϊόντων και των αυξημένων εξόδων προώθησης και διάθεσης, παρουσίασε κατά το 2004 η Αγροτικός Οίκος Σπύρου.

Σπύρου: Yποχώρηση μεγεθών το 2004
Πτώση 8,3% παρουσίασαν οι πωλήσεις της Αγροτικός Οίκος Σπύρου το 2004, στην εγχώρια αγορά, λόγω της ανανέωσης της γκάμας των προϊόντων και ανήλθαν σε 16,16 εκατ. ευρώ από 17,63 εκατ. ευρώ το 2003.

Τα αποτελέσματα προ αποσβέσεων λόγω του αυξημένου κόστους παραγωγής των νέων προϊόντων και των αυξημένων εξόδων προώθησης και διάθεσης, ανήλθαν σε 2,58 εκατ. ευρώ από 3,84 εκατ. ευρώ το 2003, ήτοι πτώση 32,8%.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρία ολοκληρώνοντας τη χρήση του 2004, επιβεβαίωσε τις προβλέψεις της για τοποθέτηση νέων βελτιωμένων προϊόντων, τα οποία είναι αποτέλεσμα δικής της έρευνας και ανάπτυξης, στις αγορές του εσωτερικού και του εξωτερικού.

Η προσπάθεια αυτή είχε σαν συνέπεια την αύξηση κατά 145% των πωλήσεων στις αγορές των χωρών της λεκάνης της Μεσογείου σε σχέση με το 2003, επιβεβαιώνοντας τις προτεραιότητες που έχει θέσει η διοίκηση για τη μελλοντική ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών του ομίλου.

Για το 2005 η διοίκηση προβλέπει αύξηση των πωλήσεων στο εσωτερικό και περαιτέρω σημαντική ανάπτυξη των πωλήσεων στις αγορές του εξωτερικού, οι οποίες είναι πολλαπλάσια μεγαλύτερες της αγοράς της Ελλάδος και έντονα αναπτυσσόμενες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v