Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

AS Company: Αύξηση 4,1% στα κέρδη το 2004

Αύξηση των πωλήσεων κατά 11,2% στα 1.546.016,36 ευρώ και 4,1% στα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν σε 1.817.342,25 ευρώ και είναι αυξημένα κατά 72.367,81 ευρώ, έναντι του 2003, παρουσίασε το 2004 η εταιρία AS Company.

AS Company: Αύξηση 4,1% στα κέρδη το 2004
Αύξηση των πωλήσεων κατά 11,2% στα 1.546.016,36 ευρώ και 4,1% στα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν σε 1.817.342,25 ευρώ και είναι αυξημένα κατά 72.367,81 ευρώ, έναντι του 2003, παρουσίασε το 2004 η εταιρία AS Company. Τα κέρδη προ αποσβέσεων είναι αυξημένα κατά 386.803,37 ήτοι 18,7%.

Oπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η αύξηση των πωλήσεων οφείλεται σε δύο κυρίως λόγους, στην αύξηση του μεριδίου αγοράς σε Πανελλαδικό επίπεδο που πέτυχε η εταιρεία που κυμαίνεται σε +1,0% και στην αποτελεσματικότερη διαφημιστική παρουσία και προβολή των προϊόντων της έναντι της περσινής περιόδου.

Οι κύριες διαφοροποιήσεις των αποτελεσμάτων της χρήσης του 2004 έναντι του 2003 οφείλονται στους παρακάτω λόγους.

Στη σημαντική βελτίωση του ποσοστού του Μικτού Περιθωρίου κέρδους, από 49,2% το 2003, σε 51,3% το 2004 που οφείλεται α) στη θετική επίδραση του δολαρίου και την μείωση του κόστους των προϊόντων και β) στη συνεχή προσπάθεια του τμήματος αγορών να πετύχει χαμηλότερες τιμές αγοράς.

Η αύξηση των εξόδων διάθεσης κατά 691.200,52 ευρώ ( +18,3% έναντι του 2003) προέρχεται κυρίως από την αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης και την αύξηση των αποσβέσεων λόγω της λειτουργίας του νέου κέντρου Logistics, που επιβαρύνθηκε με αποσβέσεις για όλους τούς μήνες του 2004. Το ποσοστό των εξόδων διάθεσης στις πωλήσεις ανήλθε σε 29,1% έναντι 27,3% το 2003.

Σε αύξηση των εξόδων διοίκησης κατά 340.275,67 ( +33,7% έναντι του 2003) που οφείλεται αποκλειστικά στις σημαντικά υψηλότερες αποσβέσεις έναντι του 2004. Η συμμετοχή τους στις πωλήσεις κυμαίνεται σε 8,8% έναντι 7,3% του προηγούμενου έτους.

Ακόμη, τα χρηματοοικονομικά έξοδα είναι αυξημένα λόγω της χρηματοδότησης των επενδύσεων του 2004. Οι χρεωστικοί τόκοι ανήλθαν σε 201.052,3 ευρώ το 2004 έναντι 177.278,04 ευρώ το 2003, ήτοι αύξηση κατά 23.774,26 ευρώ.

Συνολικά τα έκτακτα αποτελέσματα βελτιώθηκαν το 2004 κατά 80.653,77 ευρώ έναντι του 2003. Οι λόγοι βελτίωσης οφείλονται σε κέρδη από συναλλαγματικές διαφορές που προέκυψαν από τις μεταβολές της ισοτιμίας του U$D

Το 2004 οι αποσβέσεις είναι αυξημένες έναντι του 2003 κατά 314.480,56 ευρώ, ήτοι μεταβολή +96,3%.

Η αύξηση αυτή οφείλεται, στην επιβάρυνση με αποσβέσεις από τις νέες κτιριακές εγκαταστάσεις, για όλους του μήνες του 2004 έναντι του προηγούμενου έτους που είχε επιβαρυνθεί με μέρος των αποσβέσεων αυτών, καθότι η εταιρεία μετεγκαταστάθηκε στο τέλος Αυγούστου 2003 στους νέους χώρους.

Το 2004 η AS Company, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, παρέμεινε η πρώτη Ελληνική εταιρία στην εγχώρια αγορά του παιδικού παιχνιδιού με το μερίδιο στη χονδρική της να κυμαίνεται σε 9,0%, το οποίο φιλοδοξούμε να αυξήσουμε περαιτέρω τα επόμενα χρόνια.

Συνεχίσθηκε η ενίσχυση των προϊοντολογικών μας σειρών με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων τα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, στην αύξηση προϊόντων του brand name Πριγκίπισσες της Disney, στα προϊόντα που έχουν θέμα την Μουσική και το Τραγούδι και στα προϊόντα που έχουν θέμα το ποδόσφαιρο.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, οι επιλογές δικαίωσαν και στις τρεις περιπτώσεις.

Η ανάπτυξη του brand Πριγκίπισσες της Disney έφερε και μια νέα συνεργασία με την εταιρία Vivid, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην αγορά της Αγγλίας.

Στο θέμα της Μουσικής και του τραγουδιού, η AS company παρουσίασε ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων Karaoke, που συνοδευόταν με Ελληνικό ρεπερτόριο τραγουδιών. Στην περίπτωση αυτή στ οχεύσαμε και σε νέο κοινό, νέους έως 30 ετών.

Τέλος στην σειρά προϊόντων ποδοσφαίρου παρουσιάστηκαν τρία προϊόντα κάτω από το brand Παιχταράς. Όσον αφορά τη στρατηγική μας σε νέες κατηγορίες στην Ελληνική αγορά η AS company παρουσίασε την σειρά Disney Heroes καλύπτοντας την υποκατηγορία Play sets για αγόρια. Το Πειρατικό Καράβι του Peter Pan και το Νησί του Captain Hook ήταν από τα αγαπημένα προϊόντα των παιδιών τα Χριστούγεννα του 2004.

Η AS company παρουσίασε το 2004 άλλες δυο νέες κατηγορίες προϊόντων τα TV Games Plug And Play που είναι η είσοδος της σε παιχνιδομηχανές. Τα TV Games Plug And Play είναι ηλεκτρονικά προϊόντα που συνδέονται στην τηλεόραση με γνωστούς τίτλους όπως Packman, Spiderman και άλλων γνωστών στον κόσμο των ηλεκτρονικών.

Επί πλέον το 2004 παρουσιάστηκε η σειρά Clemmy που είναι μαλακά bebe τουβλάκια, για ηλικίες έως 36 μηνών. Η AS company σχεδιάζει να συνεχίσει την ανάπτυξη της κατηγορίας των bebe και το 2005.

To 2004 η εταιρία ξεκίνησε την είσοδο της στις αγορές της Ευρώπης.

Τονίζεται, πως η πραγματοποίηση του επιχειρηματικού της σχεδίου, θα εφαρμοστεί με τη διανομή προϊόντων της, που στην Ελλάδα κατέχουν ηγετική θέση. Για τον σκοπό αυτό το 2004 συμφώνησε σε πανευρωπαϊκό συμβόλαιο τριετούς διάρκειας, κατασκευής και διανομής Computer για παιδιά, με ήρωες της Warner και συγκεκριμένα Batman και Looney Tunes.

Όπως επισημαίνεται στην ίδια ανακοίνωση, τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης θα ξεκινήσουν να αποδίδουν από το 2005 και η επιτυχία αυτού του project θα αποτελέσει διέξοδο ανάπτυξης της εταιρίας στο εξωτερικό. Το 2004 οι εξαγωγές της εταιρίας σημείωσαν σημαντική αύξηση έναντι του 2003 που αντιπροσωπεύουν το 3,3% του τζίρου της έναντι 1,9% το 2003.

Σημειώνεται, πως η AS Company το 2004 μετά από ελέγχους του Ε.Λ.Ο.Τ. έλαβε την διαπίστευση του και απέκτησε το σήμα Ελεγμένου Παιχνιδιού. Το σήμα αυτό αποτελεί επιβεβαίωση της εταιρίας μας προς τους καταναλωτές για την έμφαση και σημασία που αποδίδουμε στο ποιοτικό παιχνίδι.

Τέλος αναφέρεται, πως ηιοίκηση της εταιρίας έχει θέσει ως στόχο για το 2005 την επίτευξη υψηλότερης κερδοφορίας, που θα ξεπεράσει τα 2,6 εκ. ευρώ (σε κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων) πράγμα που θα βελτιώσει τόσο την αποδοτικότητα των ιδίων, όσο και των συνολικών απασχολουμένων κεφαλαίων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v