Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ελινόιλ: Αγορά τριών δεξαμενόπλοιων

Την αγορά των τριών δεξαμενόπλοιων (ιδιοκτησίας των βασικών μετόχων της) τα οποία σήμερα χρησιμοποιεί για να εκτελεί της θαλάσσιες μεταφορές της, αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της Ελινόιλ, στις 24 Φεβρουαρίου.

Ελινόιλ: Αγορά τριών δεξαμενόπλοιων
Την αγορά των τριών δεξαμενόπλοιων (ιδιοκτησίας των βασικών μετόχων της) τα οποία σήμερα χρησιμοποιεί για να εκτελεί της θαλάσσιες μεταφορές της, αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της Ελινόιλ, στις 24 Φεβρουαρίου.

Οπως επισημαίνει η εταιρία σε ανακοίνωση της, η ανωτέρω απόφαση αναφερόταν και στο ενημερωτικό δελτίο εισαγωγής της στο Χ.Α. και αυτό διότι δεδομένης της διαφαινόμενη όξυνσης του ανταγωνισμού στην νησιώτικη Ελλάδα αλλά και της αύξησης των εργασιών της εταιρίας, επιβάλλεται η ανανέωση του στόλου με μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα δεξαμενόπλοια.

Τονίζει δε ότι μετά από συζητήσεις με τον ναυτιλιακό Όμιλο συμφερόντων κ. Σ.Καρνέση, βασικό μέτοχο της Ελινόιλ, εξασφαλίστηκε μία εξαιρετικά ευνοϊκή λύση για τα συμφέροντά της εισηγμένης, αφού ο παραπάνω όμιλος δέχθηκε να δώσει παραγγελία στα ναυπηγεία της Κροατίας για την ναυπήγηση δύο υπερσύγχρονων δεξαμενόπλοιων, ιδιοκτησίας του, σχεδιασμένων ειδικά για τις ανάγκες της Ελινόιλ, τα οποία στην συνέχεια προτίθεται να τα χρονοναυλώσει στην εταιρία με όρους ιδιαίτερα ευνοϊκούς για εκείνη.

Έτσι, το Διοικητικό Συμβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη σχετική συγκριτική μελέτη και εισηγητική έκθεση της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, από την οποία προκύπτει η σαφής οικονομική και λειτουργική ωφέλεια της εταιρίας εάν αντί της αρχικώς σχεδιασθείσης αγοράς των τριών πεπαλαιωμένων δεξαμενοπλοίων, επιλεγεί η χρονοναύλωση των δύο νεότευκτων δεξαμενοπλοίων, αποφάσισε όπως εισηγηθεί στην Γενική Συνέλευση των Μετόχων :

α) Να ανακαλέσει προηγούμενη απόφαση της που ελήφθη κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων της 28ης Μαίου 2004 με την οποία ενέκρινε την αγορά των δεξαμενοπλοίων ΓΡΕΓΟΣ, ΓΑΡΜΠΗΣ και ΜΑΪΣΤΡΟΣ από θυγατρικές της εταιρίες.

β) Να εγκρίνει την ναύλωση των δύο ναυπηγουμένων δεξαμενοπλοίων είτε από την ίδια την εταιρία είτε από θυγατρική της (ελεγχομένη 100% από την Ελινόιλ) κατά τον πιο συμφέροντα και πλέον λειτουργικό για την εταιρία τρόπο, σύμφωνα με τα σχέδια συμβάσεων ναυλώσεως, τα οποία θα θέσει υπόψει της Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.



ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v