Στους δρόμους και οι στρατιωτικοί

Εν ενεργεία και απόστρατοι στρατιωτικοί θα συμμετέχουν στην ένστολη διαμαρτυρία που έχει ανακοινώσει ο ΣΥΣΜΕΔ για την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου.

  • Real.gr
Στους δρόμους και οι στρατιωτικοί
Εν ενεργεία και απόστρατοι στρατιωτικοί θα συμμετέχουν στην ένστολη διαμαρτυρία που έχει ανακοινώσει ο ΣΥΣΜΕΔ για την Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου.

«Την τετραετία 2009 - 2012 είδαμε τα εισοδήματά μας να υφίστανται απώλειες της τάξεως από 52,5% (ΕΠΟΠ Στρατιώτης) έως 79,7% (Α/ΓΕΕΘΑ). Συνταξιοδοτικά - ασφαλιστικά μας δικαιώματα να αλλάζουν προς το δυσμενέστερο, χωρίς ουδόλως να λαμβάνεται υπόψη η ιδιαιτερότητα τους λειτουργήματός μας. Νέα επέλαση σχεδιάζεται που θα συνθλίψει την περηφάνια και την αξιοπρέπειά μας. Θα μείνουμε και τώρα απαθείς; Σε καλούμε να δώσεις το παρόν σου, με στολή, μαζί με την οικογένειά σου...», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύνδεσμος Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων και την οποία υπογράφουν δέκα ενώσεις στρατιωτικών από όλη την Ελλάδα.

Το «ραντεβού» έχει δοθεί για το απόγευμα (16:30) της Τετάρτης στην πλατεία Κολοκοτρώνη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο