Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tellas: Διάκριση για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Ως το καλύτερο στο χώρο των Τηλεπικοινωνιών διακρίθηκε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas 13800, ενώ συγχρόνως κέρδισε την 3η θέση για την ποιότητα Εξυπηρέτησης που προσφέρει, ανάμεσα σε όλα τα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα.

Tellas: Διάκριση για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ως το καλύτερο στο χώρο των Τηλεπικοινωνιών διακρίθηκε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Tellas 13800, ενώ συγχρόνως κέρδισε την 3η θέση για την ποιότητα Εξυπηρέτησης που προσφέρει, ανάμεσα σε όλα τα κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, στο CRM της Tellas απονεμήθηκε το βραβείο ”Bronze Teleperformance CRM Grand Prix 2005” στην κατηγορία ”Μεγάλα Τηλεφωνικά Κέντρα”.

Όπως σημειώνει η εταιρία, είναι η δεύτερη συνεχόμενη βράβευση που αποσπά το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσα στα 2,5 χρόνια λειτουργίας του. Η αποτελεσματικότητα και η επιτυχία του στην εξυπηρέτηση και ενημέρωση των καταναλωτών, καθώς και στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Τele-sales, έχει ήδη αναγνωρισθεί, αφού απέσπασε ακόμη ένα βραβείο ”Teleperformance CRM Grand Prix” το 2004.

Ο διαγωνισμός ”CRM Grand Prix 2005”, που αποτελεί παγκόσμιο σημείο αναφοράς στη διαχείριση πελατών από απόσταση και την ανάδειξη των κορυφαίων παρόχων εξυπηρέτησης πελατών, διεξάγεται ταυτόχρονα μία φορά το χρόνο σε 31 χώρες παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την ”Teleperformance Hellas” και φέτος η επίσημη τελετή απονομής βραβείων έγινε στις 21 Οκτωβρίου 2005 στο ξενοδοχείο Ledra Marriott στην Αθήνα.

Οι υποψήφιες εταιρίες συμμετείχαν σε έρευνα, απαντώντας σε σειρά τηλεφωνημάτων και e-mails χωρίς να γνωρίζουν ότι αξιολογούνταν (mystery calls).

Έγινε χρήση πολλαπλών σεναρίων με στόχο την αξιολόγηση κάθε φορά του επιπέδου ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας, με βάση έναν αριθμό συγκεκριμένων κριτηρίων: την ταχύτητα απάντησης κάθε αιτήματος, την ποιότητα χαιρετισμού, το επίπεδο της προβαλλόμενης γνώσης του προϊόντος / υπηρεσίας, την ικανότητα ακρόασης και αποτελεσματικής απάντησης, καθώς και τη συνολική αντιμετώπιση των πελατών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο