Πηγές Beat: Δικαιωθήκαμε στην κόντρα με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο

Το δικαστήριο, υποστηρίζουν, απεφάνθη ότι ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ τέλεσε σε βάρος της εταιρείας τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης. Ζητά αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο.

Πηγές Beat: Δικαιωθήκαμε στην κόντρα με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο

Για δικαίωση στην κόντρα με τον Θύμιο Λυμπερόπουλο για όσα υποστηρίζει από το 2018 εις βάρος της εταιρείας μιλούν πηγές της εταιρείας Beat. Σύμφωνα με αυτές, η BEAT δικαιώθηκε τελεσίδικα από την ελληνική Δικαιοσύνη για τους ισχυρισμούς περί φοροδιαφυγής, με απόφαση του Εφετείου Αθηνών.

Το δικαστήριο, υποστηρίζουν, απεφάνθη ότι ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ τέλεσε σε βάρος της εταιρείας τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης, με προφανή σκοπό να βλάψει την εμπορική πίστη και τη φήμη της και επισφράγισε την ανάλογη κρίση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Ιούνιο του 2020, το οποίο είχε πρωτόδικα καταδικάσει τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ να καταβάλει στην BEAT 20.000 ευρώ ως αποζημίωση.

Οι ίδιες πηγές της εταιρείας επισημαίνουν ότι τόσο η ΒΕΑΤ όσο και η FREE NOW Hellas που διαχειρίζεται πλέον την εφαρμογή στην ελληνική αγορά, έχουν ελληνικό ΑΦΜ, τιμολογούν από ελληνική νομική οντότητα και αποδίδουν ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα, δημιουργώντας συνεχώς νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Επισημαίνουν ότι επί εβδομάδες το 2018 στη Βουλή αναπαράγονταν ψευδείς ειδήσεις υπό τη στήριξη της τότε ηγεσίας του Υπ. Μεταφορών, «η οποία εντέλει ψήφισε ένα νόμο με αιτιολογική έκθεση βασισμένη σε τελεσίδικα πια ψευδείς ισχυρισμούς, ο οποίος παραμένει τέσσερα χρόνια στα χαρτιά, καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες αδυνατούν να τον εφαρμόσουν, διότι βρίθει αντιανταγωνιστικών διατάξεων».

Σε ό,τι αφορά ευρύτερα την αγορά, με τη ζήτηση για τις υπηρεσίες ταξί να έχει αυξηθεί κατά 35% σε σχέση με το 2019, η εταιρεία εκτιμά ότι το Υπουργείο Μεταφορών θα πρέπει να παρέμβει διορθώνοντας το θεσμικό πλαίσιο. Άλλωστε ήδη από τον Φεβρουάριο του 2022, η Ευρ. Επιτροπή έχει κρούσει καμπανάκι στην Ελλάδα να μη δημιουργεί τεχνητά εμπόδια στη λειτουργία των ψηφιακών εφαρμογών, καταλήγουν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v