Νέο πρόγραμμα “Easy Repair” από την Chartis

Με το νέο πρόγραμμα, οι ασφαλισμένοι της Chartis Ελλάς έχουν τη δυνατότητα να αποκαθιστούν τις υλικές ζημίες του οχήματος τους, με απλές διαδικασίες, ευκολία και άνεση και χωρίς υποχρέωση για εκταμίευση του ποσού επισκευής.

Νέο πρόγραμμα “Easy Repair” από την Chartis
Με το νέο πρόγραμμα, οι ασφαλισμένοι της Chartis Ελλάς έχουν τη δυνατότητα να αποκαθιστούν τις υλικές ζημίες του οχήματος τους, με απλές διαδικασίες, ευκολία και άνεση και χωρίς υποχρέωση για εκταμίευση του ποσού επισκευής, μέσα από ένα επιλεγμένο δίκτυο συνεργείων.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, το νέο πρόγραμμα “Easy Repair” προσφέρει η Chartis Ελλάς, σε όλους τους πελάτες της με ασφάλεια αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας, καθώς και σε τρίτους δικαιούχους αποζημίωσης από την εταιρία, στους οποίους προσφέρεται η δυνατότητα, εφόσον επιθυμούν, να απευθυνθούν σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία, τα οποία έχει επιλέξει βάσει υψηλών προδιαγραφών η Chartis, και να επωφεληθούν από σημαντικά προνόμια και τις παροχές.

Το νέο πρόγραμμα, το οποίο ξεκινώντας από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έχει στόχο να επεκταθεί σταδιακά και στην υπόλοιπη επικράτεια, χαρακτηρίζεται από τις απλές και εύκολες διαδικασίες και τη γρήγορη και άρτια εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της επισκευής του οχήματός τους.

Στα πλεονεκτήματα του “Easy Repair” περιλαμβάνονται τα εξής:
• Δυνατότητα παραλαβής και παράδοσης του αυτοκινήτου από και προς το χώρο του πελάτη
• Απαλλαγή του πελάτη από όλες τις γραφειοκρατικές διαδικασίες
• Δυνατότητα παροχής αυτοκινήτου εξυπηρέτησης για όσο διαρκέσει η επισκευή
• Δυνατότητα επισκευής του αυτοκινήτου ή της μηχανής χωρίς να εκταμιεύσει χρήματα ο πελάτης
• Εγγύηση της ποιότητας εργασίας από το συνεργείο και έλεγχος όλων των σταδίων επισκευής του οχήματος
• Καθαρισμός του οχήματος πριν από την παράδοσή του

Με αφορμή την έναρξη του προγράμματος “Easy Repair”, ο κ. Λυκούργος Πέτροβας, Operations & Claims Director της Chartis Ελλάς, δήλωσε τα εξής: «Ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος ‘Easy Repair’ αποτελεί μία σημαντική διαφοροποίηση για την ελληνική αγορά και προσθέτει σημαντική αξία στις διαδικασίες αποζημίωσης που εφαρμόζουμε. Πρωταρχικός στόχος μας είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης, σε όλους τους πελάτες που μας εμπιστεύονται. Για το λόγο αυτό επιδιώκουμε να ξεπερνάμε συνεχώς τις αυστηρές ποιοτικές προδιαγραφές που θέτουμε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή κατάρτιση των εργαζομένων μας και την ανάπτυξη και βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης. Παράλληλα, καθοριστικό παράγοντα της επιτυχίας μας αποτελεί ο υψηλός επαγγελματισμός και η θετική διάθεση των ανθρώπων της Chartis».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v