Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΣΥΡΙΖΑ: Κίνδυνος να μείνουν χωρίς λεωφορεία Αν. και Δ. Αττική

«Γιατί ακύρωσαν την προμήθεια λεωφορείων που είχε δρομολογηθεί από το 2019; Γιατί δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί η δέσμευση του πρώην Υπουργού Κώστα Καραμανλή, περί αγοράς 1.300 οχημάτων;», ρωτά ο τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ.

ΣΥΡΙΖΑ: Κίνδυνος να μείνουν χωρίς λεωφορεία Αν. και Δ. Αττική

Με αφορμή την ακύρωση από το Ζ’ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, της απόφασης παράτασης της σύμβασης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) με τα ΚΤΕΛ, ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:

«Η διοίκηση του ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών είναι υπόλογοι απέναντι σε χιλιάδες επιβάτες της ανατολικής και δυτικής Αττικής που κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς συγκοινωνία από τις 6 Δεκεμβρίου.

Οφείλουν εξηγήσεις γιατί συνέχισαν έναν χορό απευθείας αναθέσεων δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, παρά το γεγονός ότι είχαν ήδη ακυρωθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο προηγούμενες σχετικές αποφάσεις τους. Γιατί ακύρωσαν την προμήθεια λεωφορείων που είχε δρομολογηθεί από το 2019;

Γιατί δεν έχει ακόμα υλοποιηθεί η δέσμευση του πρώην Υπουργού Κώστα Καραμανλή, περί αγοράς 1.300 οχημάτων που θα ξεκινούσαν να κυκλοφορούν από το 2022, με την πρώτη παράδοση 250 λεωφορείων να αναμένεται το καλοκαίρι του 2024.

Γιατί εδώ και 4 χρόνια από την αρχική ανάθεση, δεν έχουν προχωρήσει σε διαγωνιστική διαδικασία, παρά μόλις τον περασμένο Οκτώβριο προχώρησαν στην προδημοσίευση του διαγωνισμού.

Οφείλουν επίσης να δώσουν άμεσα στη δημοσιότητα το «σχέδιο» που όπως δηλώνουν έχουν, έτσι ώστε να φανεί ο τρόπος με τον οποίο θα καλυφθούν τα δρομολόγια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v