Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

easyJet: «Καμπανάκι» από Sir Stelios για λουκέτο ως τον Αύγουστο

Την ακύρωση της σύμβασης με την Airbus για προμήθεια νέων αεροσκαφών ζητά ο Στέλιος Χατζηιωάννου. «Νομίζω ότι η easyJet, με τη λήξη των εθνικών περιορισμών, θα μοιάζει περισσότερο με μια startup που θα ψάχνει λίγα κερδοφόρα δρομολόγια». Επίθεση και στην Credit Suisse.

easyJet: «Καμπανάκι» από Sir Stelios για λουκέτο ως τον Αύγουστο

Την ακύρωση της σύμβασης ύψους 4,5 δισ. στερλινών της easyJet με την Airbus ζητά από το Δ.Σ. της αεροπορικής ο μεγαλομέτοχος (με 34% περίπου) Στέλιος Χατζηιωάννου

Η ακύρωση της σύμβασης για 107 πρόσθετα άχρηστα αεροσκάφη είναι ο μόνος τρόπος για να προστατευθεί η αξία της εταιρείας για τους μετόχους και τους ομολογιούχους της, τονίζει ο Sir Stelios. 

Εάν η υποχρέωση των 4,5 δισ. στερλινών διατηρηθεί και δεν ακυρωθεί από το διοικητικό συμβούλιο της easyJet, τα κεφάλαια της αεροπορικής θα αρκέσουν ως τον Αύγουστο, ίσως και λίγο νωρίτερα, τονίζει ο κ. Χατζηιωάννου.

Ο Sir Stelios αναφέρεται και στις δωροδοκίες στελεχών αεροπορικών που φέρεται να έχει πραγματοποιήσει η Airbus, τονίζοντας ότι ο πρόεδρος του Δ.Σ. της easyJet αρνήθηκε να προχωρήσει σε διερεύνηση του αν έχουν υπάρξει δωροδοκίες από την Airbus για τη διασφάλιση της σύμβασης με τις παραγγελίες αεροσκαφών. 

Ο κ. Χατζηιωάννου στρέφεται και κατά της Credit Suisse, που με έκθεσή της προβλέπει ότι τα αεροσκάφη της easyJet θα βρίσκονται ξανά στους αιθέρες τον Ιούνιο, κάνοντας λόγο για «καθαρή φαντασία». «Ολες οι χώρες της Ευρώπης έχουν κλείσει τα σύνορά τους και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα ανοίξουν ξανά. Και ακόμη και τότε, κανείς δεν πιστεύει ότι οι πολίτες θα έχουν την πρόθεση να κινηθούν μαζικά σε ταξίδια εξωτερικού... Ο φόβος έχει κυριαρχήσει στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Κάθε χώρα θα θέλει να διατηρήσει μακριά τους ξένους ταξιδιώτες και μετά τη λήξη του lockdown. «Νομίζω ότι η easyJet, με τη λήξη των εθνικών περιορισμών, θα μοιάζει περισσότερο με μια startup που θα ψάχνει λίγα κερδοφόρα δρομολόγια για λιγότερα αεροσκάφη», τονίζει και σημειώνει ότι απαιτείται σημαντική μείωση του στόλου στα 250 από 350 αεροσκάφη.

Ο μόνος λόγος που η Credit Suisse δημοσιεύει τέτοιες αισιόδοξες προβλέψεις είναι για να παράσχει κάλυψη στα στελέχη της διοίκησης, ώστε να διατηρήσουν τη σύμβαση με την Airbus και να πείσει αδαείς νέους επενδυτές να βάλουν κεφάλαια στην εταιρεία μόνο και μόνο για να πληρωθεί η Airbus, υπογραμμίζει. 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v