«Eισβάλλει» στον χώρο του gaming το TikTok

Με επέκταση σε Βιετνάμ και Νοτιοανατολική Ασία και πάει λέγοντας. Με ετήσια έσοδα 11 δισ. δολάρια, η κινεζική πλατφόρμα αφήνει πολύ πίσω το Twitter, τη Snap και άλλους μεγάλους παίκτες.

«Eισβάλλει» στον χώρο του gaming το TikTok

Δοκιμές ώστε οι χρήστες να μπορούν να παίζουν παιχνίδια στην εφαρμογή κοινής χρήσης βίντεο στο Βιετνάμ διενεργεί το TikTok, στο πλαίσιο των σχεδίων για μεγάλη ώθηση στο gaming, λένε πηγές που επικαλείται το Reuters.

Η προβολή παιχνιδιών στην πλατφόρμα θα ενίσχυε τα διαφημιστικά έσοδα καθώς και τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στην εφαρμογή -μια από τις πιο δημοφιλείς στον κόσμο, με περισσότερους από 1 δισ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

Διαθέτοντας πληθυσμό με γνώσεις τεχνολογίας και με το 70% των πολιτών κάτω των 35 ετών, το Βιετνάμ είναι ελκυστική αγορά για μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πλατφόρμες όπως το TikTok, το Facebook, το YouTube και η Google.

Το TikTok, το οποίο ανήκει στην κινεζική ΒyteDance, σχεδιάζει επίσης να προωθήσει το gaming ευρύτερα στη Νοτιοανατολική Ασία, είπαν οι πηγές. Η κίνηση ίσως πραγματοποιηθεί ήδη στο τρίτο τρίμηνο του έτους, προσθέτουν.

Εκπρόσωπος του δημοφιλούς μέσου είπε ότι η εταιρεία δοκιμάζει παιχνίδια HTML5 στην εφαρμογή της, μια κοινή μορφή minigame, μέσω δεσμών με προγραμματιστές και στούντιο όπως η Zynga Inc. 

Aν και οι χρήστες του TikTok μπορούν να παρακολουθούν παιχνίδια που μεταδίδονται, στις περισσότερες περιοχές δεν μπορούν να παίξουν εντός της εφαρμογής.

Στις ΗΠΑ έχουν κυκλοφορήσει μόνο μερικά παιχνίδια, όπως το "Disco Loco 3D" της Zynga, παιχνίδι πρόκλησης μουσικής και χορού, και το "Garden of Good", όπου οι παίκτες καλλιεργούν λαχανικά για να προκαλέσουν δωρεές από το TikTok στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Feeding America.

Σύμφωνα με τις πηγές, το TikTok σχεδιάζει να αξιοποιήσει κυρίως τη σουίτα παιχνιδιών της ΒyteDance. Θα ξεκινήσει με minigames με απλούς μηχανισμούς και σύντομο χρόνο παιχνιδιού, αλλά φιλοδοξεί να επεκταθεί στο gaming.

Θα ζητήσει ειδική άδεια για την προβολή παιχνιδιών στο Βιετνάμ, καθώς οι αρχές της χώρας περιορίζουν παιχνίδια που απεικονίζουν τζόγο, βία και σεξουαλικό περιεχόμενο. Η διαδικασία αναμένεται να κυλήσει ομαλά, καθώς το προγραμματισμένο υλικό δεν εμπίπτει σε αυτές τις κατηγορίες.

Οι χρήστες του ΒyteDance's Douyin, της κινεζικής έκδοσης του TikTok, μπορούν να παίζουν παιχνίδια στην πλατφόρμα από το 2019.

Τα παιχνίδια του TikTok είναι πιθανό να φέρουν διαφημίσεις από την αρχή, με τα έσοδα να μοιράζονται μεταξύ της ΒyteDance και των προγραμματιστών παιχνιδιών, ανέφερε πρόσθετη πηγή στο Reuters.

Η «εισβολή» του TikTok έρχεται σε συνέχεια παρόμοιων προσπαθειών από πλευράς μεγάλων εταιρειών τεχνολογίας που επιδιώκουν να διατηρήσουν τους χρήστες τους. Το Facebook ξεκίνησε την Instant Games το 2016, ενώ πρόσφατα πρόσθεσε παιχνίδια στην πλατφόρμα του και το Netflix.

Σηματοδοτεί επίσης την προσπάθεια της ΒyteDance να καθιερωθεί ως σημαντικός παίκτης στο gaming. Πέρυσι εξαγόρασε το στούντιο παιχνιδιών Moonton Technology με έδρα τη Σαγκάη, θέτοντάς το σε άμεσο ανταγωνισμό με την Tencent, τη μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών της Κίνας.

Ακόμη και χωρίς gaming, το TikTok έχει δει τα διαφημιστικά του έσοδα να αυξάνονται. Φέτος, μάλιστα, είναι πιθανό να τριπλασιαστούν ξεπερνώντας τα 11 δισ. δολάρια, πάνω από το άθροισμα των πωλήσεων της Twitter και της Snap, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Insider Intelligence.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v