Louis Vuitton: Αύξηση πωλήσεων χάρη στην κινεζική επάνοδο

Στα είδη πολυτελείας το... έχουν ρίξει οι Κινέζοι μετά την άρση των lockdown, δίνοντας ώθηση στις πωλήσεις του γαλλικού Ομίλου. Στο +18% το σκορ του πρώτου τριμήνου.

Louis Vuitton: Αύξηση πωλήσεων χάρη στην κινεζική επάνοδο

Οι πωλήσεις της Louis Vuitton (LVMH) εκτινάχθηκαν μετά την επάνοδο των Κινέζων αγοραστών από τα αυστηρά lockdown, οι οποίοι... το έριξαν στα είδη πολυτελείας, γράφει το Bloomberg.

Οι οργανικές πωλήσεις της μεγαλύτερης εταιρείας μόδας και δερμάτινων ειδών του Ομίλου αυξήθηκαν 18% το πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από τις προβλέψεις των αναλυτών.

«Η Ασία γνώρισε σημαντική ανάκαμψη μετά την άρση των υγειονομικών περιορισμών», ανέφερε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι η Ευρώπη γνώρισε επίσης ισχυρή ανάπτυξη εν μέσω σταθερής ζήτησης τόσο από ντόπιους πελάτες όσο και από τουρίστες. Η ανάπτυξη στις ΗΠΑ παρέμεινε σταθερή.

Οι μετοχές της LVMH έχουν ανακάμψει περισσότερο από 20% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς η πτώση της ζήτησης στην Κίνα άρχισε να υποχωρεί. Η Ασία, εξαιρουμένης της Ιαπωνίας, αντιπροσώπευε το 30% των πωλήσεων το 2022, σε σύγκριση με 35% το προηγούμενο έτος, καθώς τα αυστηρά μέτρα για την καταπολέμηση του Covid επιβάρυναν τη ζήτηση για τσάντες Christian Dior και μονόπετρα Tiffany.

Η μονάδα λιανικής του γαλλικού ομίλου πολυτελείας, που περιλαμβάνει την εταιρεία προϊόντων ομορφιάς Sephora, αναπτύχθηκε 28% το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας τον ισχυρότερο ρυθμό ανάπτυξης μεταξύ όλων των τμημάτων.

Η LVMH είναι η πρώτη εταιρεία ειδών πολυτελείας που δημοσίευσε τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου, που γενικά θεωρούνται «καμπανάκι» για τον υπόλοιπο κλάδο. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v