Χάνει πόντους η H&M στην μάχη με τη Zara

Τα έσοδα 5,4 δισ. δολαρίων το τρίμηνο έως τον Μάιο ήταν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Χάνει πόντους η H&M στην μάχη με τη Zara

Η Hennes & Mauritz «κατηγόρησε» τις κακές καιρικές συνθήκες για τα σταθερά έσοδα του δεύτερου τριμήνου, καθώς ο σουηδικός όμιλος συνεχίζει να υστερεί έναντι του ανταγωνιστή της Zara στην αγορά fast-fashion.

Οι δυσμενείς καιρικές συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου του κρύου Μαρτίου, επηρέασαν τις πωλήσεις, ανέφερε η H&M, προσθέτοντας ότι ο Ιούνιος ξεκίνησε καλά. Τα έσοδα 57,62 δισεκατομμυρίων κορωνών (5,4 δισεκατομμύρια δολάρια) το τρίμηνο έως τον Μάιο ήταν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.

Η επιβράδυνση απειλεί να επιδεινώσει τη συσσώρευση αποθεμάτων που μαστίζει τον λιανοπωλητή για περισσότερα από έξι χρόνια και θέτει υπό αμφισβήτηση τον στόχο της Διευθύνουσας Συμβούλου Helena Helmersson να διπλασιάσει τις πωλήσεις έως το 2030.

Η Inditex SA, η ιδιοκτήτρια της αλυσίδας Zara, ανέφερε αύξηση εσόδων κατά 15% για τους τρεις μήνες έως τον Απρίλιο, και παρόμοια δυναμική μέχρι στιγμής αυτό το τρίμηνο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v