Πτώση στην επισκεψιμότητα του ChatGPT τον Ιούνιο

Η επισκεψιμότητά του ήταν 9,7% χαμηλότερη τον Ιούνιο σε σχέση με τον Μάιο σε παγκόσμιο επίπεδο.

Πτώση στην επισκεψιμότητα του ChatGPT τον Ιούνιο

H επισκεψιμότητα του ιστότοπου του ChatGPT της OpenAΙ μειώθηκε για πρώτη φορά από το λανσάρισμα της εφαρμογής, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Similarweb. 

Όπως μεταδίδει το Marketwatch, η Similarweb αναφέρει ότι η επισκεψιμότητά του ήταν 9,7% χαμηλότερη τον Ιούνιο σε σχέση με τον Μάιο σε παγκόσμιο επίπεδο.

Την ίδια στιγμή, ο αριθμός των μοναδικών επισκεπτών υποχώρησε κατά 5,7%. 

Ο χρόνος που ξόδεψαν οι επισκέπτες στην εφαρμογή διολίσθησε κατά 8,5%. 

Αυτός είναι ο πρώτος μήνας κατά τον οποίο καταγράφεται πτώση στην επισκεψιμότητα του chatbot από τότε που το λάνσαρε η OpenΑΙ τον Νοέμβριο του περασμένου έτους. 

«Το ChatGPT δεν φαίνεται πλέον ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μέχρι να γίνει ο ιστότοπος με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον κόσμο», έγραψε σε blog ο Senior Insights Manager της Similarweb, Ντέιβιντ Καρ. 

Η OpenAΙ δεν απάντησε σε αίτημα για σχόλιο σχετικά με την έκθεση της Similarweb. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v