Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

To Χ αλλάζει διαφημιστική στρατηγική μετά το βωμολοχικό παραλήρημα Μασκ

Το κοινωνικό δίκτυο θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις διαφημίσεις από μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις. Ξέσπασμα Μασκ κατά των μεγάλων εταιρειών που αποχώρησαν.

To Χ αλλάζει διαφημιστική στρατηγική μετά το βωμολοχικό παραλήρημα Μασκ

Το X επιχειρεί να προσελκύσει μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις για να ενισχύσει τα διαφημιστικά του έσοδα, μετά τo κρεσέντο βωμολοχίας του Έλον Μασκ κατά των μεγάλων εταιρειών που σταμάτησαν να διαφημίζονται στο κοινωνικό δίκτυο. 

O δισεκατομμυριούχος έχει κατηγορήσει μεγάλες εταιρείες όπως η Disney, η IBM και η Apple, οι οποίες σταμάτησαν να διαφημίζονται στο X μετά από σχόλιο του Μασκ που θεωρήθηκε αντισημιτική, για «εκβιασμό».

Ο ίδιος μάλιστα στόλισε δημοσίως τις εταιρείες αυτές με κοσμητικά επίθετα. «Αν κάποιος προσπαθήσει να με εκβιάσει με διαφήμιση, η απάντηση είναι μόνο μία: άντε γ####», είπε στον δημοσιογράφο Άντριου Ρος Σόρκιν.

Μετά τις δηλώσεις του Μασκ την Τετάρτη, το X αυξάνει τις επενδύσεις για να διευκολύνει την πραγματοποίηση διαφημιστικών δαπανών από μικρότερους παίχτες, προσπαθώντας να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων από την αποχώρηση μεγάλων διαφημιζόμενων. 

«Οι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις είναι μια πολύ σημαντική μηχανή την οποία έχουμε σίγουρα υποτιμήσει για πολύ καιρό» τόνισε η εταιρεία στους Financial Times. «Ήταν πάντα μέρος του σχεδίου, τώρα θα πάμε ακόμα πιο μακριά με αυτό» πρόσθεσε. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v