Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Coca-Cola: Ανω των προσδοκιών πωλήσεις και προοπτικές

Προβλέψεις για αύξηση οργανικών εσόδων 6%-7%, ενισχυμένες πωλήσεις τριμήνου 7% και σκαρφάλωμα τιμών 9% διαμορφώνουν το οικονομικό κοκτέιλ του γίγαντα των αναψυκτικών στις ΗΠΑ. Νέα προϊόντα και εξομάλυνση της καταναλωτικής συμπεριφοράς.

Coca-Cola: Ανω των προσδοκιών πωλήσεις και προοπτικές

Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η Coca-Cola, ανακοινώνοντας προοπτικές άνω των προσδοκιών για τα οργανικά έσοδα του 2024, με αιχμή μια ομάδα διαφοροποιημένων προϊόντων που αναμένεται να ενισχύσουν τα αποτελέσματα.

Ο γίγαντας των αναψυκτικών προβλέπει αύξηση των οργανικών εσόδων από 6% έως 7%, πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών για αύξηση 5,9%. Η Coca-Cola ανέφερε επίσης αύξηση των οργανικών εσόδων του τέταρτου τριμήνου κατά 12%, και πάλι πάνω από τις εκτιμήσεις.

Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά έσοδα 1,97 δισ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο ή 46 σεντς ανά μετοχή, έναντι 2,03 δισ. δολ. ή 47 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 7% στα 10,85 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις, με ώθηση από τις υψηλότερες τιμές, όπως μεταδίδει το CNBC.

Μετά από αρκετά τρίμηνα με αυξήσεις τιμών προκειμένου να αντισταθμίσει το αυξανόμενο κόστος, η Coca-Cola, που περιλαμβάνει και τα εμπορικά σήματα Fanta, Powerade και Minute Maid, δήλωσε ότι η αύξηση τιμών σε μείγμα προϊόντων της ήταν 9% το τελευταίο τρίμηνο, πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών, γράφει το Bloomberg.

Η Coca-Cola ανέφερε ακόμη τριμηνιαία αύξηση 2% στους παγκόσμιους όγκους, χάρη στη Λατινική Αμερική και την Ασία, λίγο πίσω από τις εκτιμήσεις. Στη Βόρεια Αμερική υπήρξε υποχώρηση 1%.

Την περασμένη εβδομάδα η PepsiCo, εταιρεία παραγωγής των Gatorade, Mountain Dew και Frito-Lay's,  ανέφερε έσοδα που υπολείπονταν των προσδοκιών και μείωση των όγκων στις μονάδες τροφίμων και ποτών της στη Βόρεια Αμερική. Στην ουσία, η ανάπτυξη εξομαλύνεται, καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών επιστρέφει στα προ πανδημίας πρότυπα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της PepsiCo Ramon Laguarta.

«Τόσο η Coca-Cola όσο και η PepsiCo πρέπει να τα πάνε πολύ καλύτερα από πλευράς όγκου», δήλωσε ο John Sicher, σύμβουλος της βιομηχανίας ποτών. «Η ικανότητά τους να αυξάνουν τις τιμές μειώνεται τώρα. Πρέπει να βρουν τρόπο να αναζωπυρώσουν την αύξηση του όγκου ή να διαφοροποιηθούν». Σε λίγες μέρες η Coca-Cola θα κυκλοφορήσει την πρώτη της νέα γεύση εδώ και χρόνια, ένα ρόφημα με γεύση βατόμουρο που ονομάζεται Coca-Cola Spiced.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v