Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Μπλόκο ΕΕ σε σύμβαση της κινεζικής CRRC στη Βουλγαρία

Ο διαγωνισμός αφορά στην αγορά 20 ηλεκτρικών αμαξοστοιχιών «ώθησης έλξης», καθώς και τη συντήρησή τους σε διάστημα 15 ετών. Σύμβασης €610 εκατ. με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή τροχαίου υλικού στον κόσμο. Ερευνα βάσει κανονισμού για ξένες επιδοτήσεις.

Μπλόκο ΕΕ σε σύμβαση της κινεζικής CRRC στη Βουλγαρία

Η Επιτροπή σημειώνει την απόσυρση της CRRC Qingdao Sifang Locomotive Co., Ltd. από δημόσιο διαγωνισμό που διοργάνωσε το Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας. Η απόσυρση αποτελεί συνέχεια της ανακοίνωσης της Επιτροπής για διεξοδική έρευνα βάσει του κανονισμού για τις ξένες επιδοτήσεις. Ως αποτέλεσμα της απόσυρσης, η Επιτροπή θα περατώσει τη διεξοδική έρευνά της.

Ο διαγωνισμός για τη σύναψη δημόσιας σύμβασης αφορά την αγορά 20 ηλεκτρικών αμαξοστοιχιών «ώθησης έλξης», καθώς και τη συντήρησή τους σε διάστημα 15 ετών. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται σε περίπου 1.2 δισεκατ. BGN (610 εκατ. ευρώ).

Η CRRC Corporation Limited (γνωστή ως CRRC) είναι κινεζική κρατική εταιρεία κατασκευής τροχαίου υλικού. Είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής τροχαίου υλικού στον κόσμο όσον αφορά τα έσοδα. Οι κατασκευαστές τροχαίου υλικού παράγουν τις μηχανές και τις άμαξες που χρησιμοποιούνται από τους σιδηροδρομικούς φορείς εκμετάλλευσης, καθώς και τους διαδρόμους, τα τραμ και άλλα σιδηροδρομικά οχήματα.

«Σε λίγες μόλις εβδομάδες, η πρώτη μας έρευνα στο πλαίσιο του κανονισμού για τις ξένες επιδοτήσεις έχει ήδη αποφέρει αποτελέσματα, δήλωσε ο Τιερί Μπρετόν, επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς. «Η ενιαία αγορά μας είναι ανοικτή σε επιχειρήσεις που είναι πραγματικά ανταγωνιστικές και δίκαιες. Θα συνεχίσουμε να λαμβάνουμε όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διατήρηση της οικονομικής ασφάλειας και ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης — με αποφασιστικότητα και ταχύτητα».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v