Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Πάρκινγκ αυτοκινήτων» τα λιμάνια της Ευρώπης

Επικρατεί χάος. Στελέχη των λιμανιών και της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν επισημάνει τη συσσώρευση κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως μία από τις κύριες αιτίες του προβλήματος.

«Πάρκινγκ αυτοκινήτων» τα λιμάνια της Ευρώπης

Εισαγόμενα οχήματα συσσωρεύονται στα ευρωπαϊκά λιμάνια, μετατρέποντάς τα σε "πάρκινγκ αυτοκινήτων", καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες και οι διανομείς παλεύουν με την επιβράδυνση των πωλήσεων και τις υλικοτεχνικές εμπλοκές, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης οδηγών φορτηγών.

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, στελέχη των λιμανιών και της αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν επισημάνει τη συσσώρευση κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως μία από τις κύριες αιτίες του προβλήματος, με ορισμένες εταιρείες να έχουν κλείσει χρονοθυρίδες παράδοσης πλοίων χωρίς να έχουν παραγγείλει περαιτέρω μεταφορά. Σε άλλες περιπτώσεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες γενικά δυσκολεύονται να παραγγείλουν φορτηγά λόγω της έλλειψης οδηγών και εξοπλισμού για τη μετακίνηση των οχημάτων.

"Οι διανομείς αυτοκινήτων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους χώρους στάθμευσης του λιμανιού ως αποθήκη. Αντί να αποθηκεύουν τα αυτοκίνητα στους αντιπροσώπους, τα παραλαμβάνουν στον τερματικό σταθμό αυτοκινήτων", δήλωσε ο Οργανισμός Λιμένος Αμβέρσας-Βρυξελλών, του οποίου το λιμάνι στη Ζεεμπρούγκε είναι το πιο πολυσύχναστο λιμάνι της Ευρώπης για εισαγωγές αυτοκινήτων. "Όλα τα μεγάλα λιμάνια αυτοκινήτων" παλεύουν με τη συμφόρηση, πρόσθεσε το λιμάνι, χωρίς να διευκρινίσει την προέλευση των οχημάτων.

Ορισμένα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας δήλωσαν ότι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πωλούσαν τα οχήματά τους στην Ευρώπη τόσο γρήγορα όσο περίμεναν, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στην υπερφόρτωση των λιμανιών της περιοχής.

"Οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων χρησιμοποιούν τα λιμάνια σαν πάρκινγκ αυτοκινήτων", δήλωσε ένας διευθυντής της αλυσίδας εφοδιασμού αυτοκινήτων.

Ορισμένα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα παραμένουν σε ευρωπαϊκά λιμάνια για έως και 18 μήνες, ενώ ορισμένα λιμάνια ζήτησαν από τους εισαγωγείς να προσκομίσουν αποδείξεις για την περαιτέρω μεταφορά, σύμφωνα με στελέχη του κλάδου. Ένας ειδικός σε θέματα εφοδιαστικής αυτοκινήτων δήλωσε ότι πολλά από τα εκφορτωμένα οχήματα απλώς παρέμεναν στα λιμάνια μέχρι να πωληθούν σε διανομείς ή τελικούς χρήστες.

"Επικρατεί χάος", δήλωσε ένα άλλο άτομο που έχει ενημερωθεί για την κατάσταση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v