Η Henkel κατέγραψε σταθερές πωλήσεις περίπου 5,2 δισ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2025, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους με περίπου 5,3 δισ. ευρώ. Οι οργανικές πωλήσεις σημείωσαν μείωση -1,0% σε σύγκριση με το περσινό τρίμηνο. Η εξέλιξη αυτή οφείλεται κυρίως στο απαιτητικό γεωπολιτικό και μακροοικονομικό περιβάλλον, το οποίο έχει επιδεινωθεί σημαντικά από την αρχή του έτους.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το περιβάλλον αυτό επηρέασε τόσο τη βιομηχανική ζήτηση όσο και το καταναλωτικό κλίμα – ιδιαίτερα στη Βόρεια Αμερική. Οι πωλήσεις του τομέα Adhesive Technologies παρουσίασαν οργανική αύξηση χάρη στην ισορροπία μεταξύ τιμής και όγκου. Οι πωλήσεις στον τομέα Consumer Brands ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, γεγονός που οφείλεται στα ισχυρά συγκριτικά μεγέθη και τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.
«Όπως είχαμε αναφέρει τον Μάρτιο με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2024, οι πωλήσεις στο νέο οικονομικό έτος ξεκίνησαν με σχετικά σταθερό ρυθμό. Συνεχίσαμε να καταγράφουμε υψηλά περιθώρια μικτού κέρδους και EBIT, ενώ προχωρήσαμε με συνέπεια και επιτυχία στην υλοποίηση της Ατζέντας για στρατηγική ανάπτυξη. Παράλληλα, ολοκληρώσαμε νωρίτερα από το αναμενόμενο την αποεπένδυση του τομέα Retailer Brands στη Βόρεια Αμερική, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα βελτιστοποίησης χαρτοφυλακίου στον επιχειρησιακό τομέα Consumer Brands, το οποίο είχαμε ανακοινώσει στις αρχές του 2022. Αυτό σημαίνει ότι πλέον μπορούμε να επικεντρωθούμε πλήρως στην ανάπτυξη των καταναλωτικών προϊόντων μας, αξιοποιώντας καινοτόμες τεχνολογίες και προσφέροντας ουσιαστική προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές», δήλωσε ο CEO της Henkel, Carsten Knobel.