Η Meta Platforms θα σταματήσει να πωλεί διαφημίσεις με πολιτικό και θεματικό περιεχόμενο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, επικαλούμενη νέους κανονισμούς που, κατά την άποψη της εταιρείας, δημιουργούν «ένα αβάσταχτο επίπεδο πολυπλοκότητας και νομικής αβεβαιότητας».
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram θα καταργήσει τις πολιτικές διαφημίσεις στην ΕΕ από τις αρχές Οκτωβρίου, σύμφωνα με μια ανάρτηση στο blog που δημοσιεύθηκε σήμερα Παρασκευή.
Η εταιρεία επικαλέστηκε νέους κανόνες σχετικά με τη διαφάνεια και τη στόχευση των πολιτικών διαφημίσεων, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ τον Οκτώβριο και περιορίζουν τα δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη στόχευση πολιτικών μηνυμάτων σε άτομα.