Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Π. Λουκέρης (Adus): Ερχεται νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αναμένεται να προχωρήσουν σε εξαγορές μικρότερων «παικτών» της αγοράς για να διευρύνουν τα μερίδιά τους, τονίζει το στέλεχος της Adus σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr.

Π. Λουκέρης (Adus): Ερχεται νέος γύρος συγκέντρωσης στα σούπερ μάρκετ

«Ο κλάδος των σουπερμάρκετ φαίνεται να οδηγείται σε περαιτέρω συγκέντρωση μέσω εξαγορών και συνενώσεων δυνάμεων, αφού η ελληνική αγορά, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης, δεν μπορεί να αντέξει πολλές αλυσίδες», υπογραμμίζει o εμπορικός διευθυντής της εταιρίας Adus Παναγιώτης Λουκέρης σε συνέντευξή του στο Euro2day.gr.  

Ο κ. Λουκέρης περιγράφει το μοντέλο λειτουργίας και την αναπτυξιακή πορεία της Adus στην ελληνική αγορά ενώ αναφέρεται και στις νέες συμβάσεις της εταιρίας με γνωστές εμπορικές επιχειρήσεις.   

-Ποιες υπηρεσίες παρέχετε και σε ποια φάση βρίσκεται τώρα η Adus; 

Η ADUS, διαγράφοντας από το 2009 συνεχή ανάπτυξη, παρέχει για 10 χρόνια στις FMCG επιχειρήσεις εξειδικευμένες και αποτελεσματικές υπηρεσίες σε θέματα που αφορούν στην προώθηση των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης στον Κλάδο της Λιανικής τόσο στην Ελληνική όσο και στην Διεθνή Αγορά.

Έχουμε υιοθετήσει ένα καινοτόμο Outsourcing Business Model σε “Fast Moving Consumer Goods Services” τεσσάρων πυλώνων σε Αγορές στους ακόλουθους τομείς:

-Υπηρεσίες Πωλήσεων, Merchandising και Παραγγελιοληψίας
-Υπηρεσίες Προώθησης Πωλήσεων,
-Υπηρεσίες Ανάδειξης & Τοποθέτησης Προϊόντων,
-Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Εξωστρέφειας

Η δύναμη της Adus βασίζεται στις εξατομικευμένες outsourcing υπηρεσίες, προσβλέποντας σε μία στενή συνεργασία με τις εμπορικές διευθύνσεις των συνεργατών της με στόχο να επιτύχει ποιοτικό όφελος και χρηματοοικονομικό κέρδος προς αυτούς με συνέχεια, συνέπεια και αναπτυξιακό προσανατολισμό

Μεγάλο ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα είναι και ο τρόπος που χρεώνει τις υπηρεσίες πωλήσεων και merchandising. Δεν χρησιμοποιεί τους παραδοσιακούς και τελικά ακριβούς τρόπους χρέωσης, αλλά ένα καινοτόμο μοντέλο που εκμεταλλεύεται πλήρως τις οικονομίες κλίμακος που προκύπτουν μέσα από τις συνεργασίες της.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι υπηρεσίες της να καθίστανται προσιτές σε όλο το φάσμα των ελληνικών επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και οικονομικής επιφάνειας.

Πολύ σημαντικό στοιχείο είναι πως οι πελάτες μας παρουσιάζουν αύξηση μέχρι και 50% στις πωλήσεις τους χάρη στην ουσιαστική υποστήριξη και βοήθεια στο πεδίο ανάπτυξης που τους παρέχεται.

-Πείτε μας δυο λόγια για τις νέες συμβάσεις που αναλάβατε

Στο πλαίσιο της υγιούς ανάπτυξης μέσα στο πρώτο τρίμηνο τους έτους έχουμε ξεκινήσει δυναμική συνεργασία με καταξιωμένες στο χώρο του FMCG επιχειρήσεις, όπως :

1. HELL Energy Drink
2. ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ Α.Ε.
3. CARDINAL SA
4. SAHARA
5. ΘΕOΝΗ ΝΕΡΑ

στις οποίες παρέχουμε outsourcing υπηρεσίες πωλήσεων, merchandising και παραγγελιοληψία ενώ παράλληλα υλοποιούμε και προωθητικές ενέργειες (in-store promo) - σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κάθε συνεργάτη -εντός των καταστημάτων των αλυσίδων supermarkets.

-Ποιες είναι οι προοπτικές για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ; Έχουν βγει από την κρίση;

Βάσει των οικονομικών στοιχείων ότι το 2018 η κατανάλωση αυξήθηκε έστω και οριακά (2,2%) και η ίδια τάση αναμένεται να συνεχιστεί και στο τέλος της τρέχουσας χρονιάς οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου δίνουν μάχη για την διεκδίκηση μεγαλύτερου μέρους της πίτας των 9,4 δισ. ευρώ που υπολογίζεται ότι είναι ο συνολικός τζίρος της αγοράς.

Τα όπλα που ετοιμάζονται να ρίξουν στην αγορά οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ αφορούν κυρίως σε εξαγορές μικρότερων αλυσίδων με στόχο την διεύρυνση του δικτύου τους, όσο και το άνοιγμα νέων καταστημάτων, αλλά και την υιοθέτηση νέων σύγχρονων εφαρμογών (επιβράβευση, κάρτες καταναλωτή κλπ) σε συνδυασμό με μεγάλες προσφορές στο ράφι.

Ο κλάδος των σουπερμάρκετ φαίνεται να οδηγείται σε περαιτέρω συγκέντρωση μέσω εξαγορών και συνενώσεων δυνάμεων, αφού η ελληνική αγορά, λόγω της μείωσης της κατανάλωσης, δεν μπορεί να αντέξει πολλές αλυσίδες.

Γιατί θεωρείτε ότι είναι καλύτερο το outsourcing στις υπηρεσίες προώθησης προϊόντων από τις μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών ειδών;

Για πολλούς λόγους. Αρχικά καλύπτει τα κενά που σίγουρα υπάρχουν στο δίκτυο των πωλήσεων, προσφέρει άμεση ενδυνάμωση, μεγαλύτερη και καλύτερη κάλυψη, καλύτερη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και φυσικά μείωση κόστους.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v