Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πότε ο manager πρέπει να ζητά συγγνώμη

O επικεφαλής μιας εταιρείας σε κάποιες περιπτώσεις (το παράδειγμα είναι ενδεικτικό) είναι καλό να παραδέχεται τη λανθασμένη συμπεριφορά του. Ενδεχόμενως να βοηθήσει τη σχέση του με τους υφισταμένους του.

Πότε ο manager πρέπει να ζητά συγγνώμη

Tην επόμενη φορά που κάποιος θα σας κοιτάξει και θα σας πει «δεν με ακούς», απολογηθείτε. Απαντήστε: «Συγγνώμη, θα προσπαθήσω περισσότερο».

O επικεφαλής μιας εταιρείας σε κάποιες περιπτώσεις (το παράδειγμα είναι ενδεικτικό) είναι καλό να παραδέχεται τη λανθασμένη συμπεριφορά του. Ενδεχόμενως να βοηθήσει τη σχέση του με τους υφισταμένους του.

Περαιτέρω ο manager για να δείξει το ενδιαφέρον του μπορεί να κάνει ερωτήσεις που επιτρέπουν στον συνομιλητή σας να καταλάβει ότι έχετε ακούσει τα όσα σάς είπε και θέλετε να μάθετε περισσότερα πράγματα.

Επιπροσθέτως μπορεί να ακολουθήσει τακτικές ακρόασης σε όλες τις διαπροσωπικές επαφές του:

*Να ακούει

*Να μην διακόπτει

*Να μην τελειώνει τις φράσεις του συνομιλητή του

*Να μην λέει πάντα «το ήξερα».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v