Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Mυστικά» για προώθηση των διαδικτυακών πωλήσεων

Ο διαδικτυακός ανταγωνισμός για την προσοχή των πελατών σου είναι μια δύσκολη υπόθεση, ιδίως όταν έχεις να αντιμετωπίσεις φανταχτερές διαφημίσεις-μπάνερ και όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα που λαμβάνουν κάθε μέρα οι πελάτες.

«Mυστικά» για  προώθηση των διαδικτυακών πωλήσεων

Απογοητευμένος από τις διαδικτυακές πωλήσεις της εταιρείας σου; Δεν είσαι μόνος. Το πρόβλημα δεν είναι ότι οι διαδικτυακοί πελάτες είναι φθηνοί ή άπιστοι. Είναι το ότι οι περισσότερες εταιρείες δεν εκμεταλλεύονται αυτό που πραγματικά θέλουν οι διαδικτυακοί αγοραστές: την ενεργό ανάμειξή τους.

Μπορείς να κεντρίσεις τo ενδιαφέρον των επισκεπτών του ιστότοπού σου παρέχοντάς τους πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες σχετικές με τις βασικές προσφορές και τα επώνυμα προϊόντα σου. Η Porsche, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να προσφέρει ταξίδια περιπέτειας και ταξιδιωτικές πληροφορίες, ενισχύοντας έτσι την εικόνα της ως μιας εταιρείας με πάθος και υψηλές επιδόσεις.

Μάθε για ποιο πράγμα ενδιαφέρονται οι πελάτες δίνοντάς τους έναν κατάλογο θεμάτων και ζητώντας τους να ψηφίσουν τα αγα­πημένα τους. Χρησιμοποίησε τις απαντήσεις τους για να αποφασίσεις με ποια χαρακτηριστικά (πλούτος, ελκυστικότητα, αποκλειστικότητα) θέλεις οι πελάτες να συνδέσουν το όνομα της εταιρείας σου. Μετά πρόσφερε συμπληρωματικές πληροφορίες οι οποίες θα τους ωθήσουν προς τη δημιουργία των παραπάνω συνειρμών.

Ο διαδικτυακός ανταγωνισμός για την προσοχή των πελατών σου είναι μια δύσκολη υπόθεση, ιδίως όταν έχεις να αντιμετωπίσεις φανταχτερές διαφημίσεις-μπάνερ και όλα τα ηλεκτρονικά μηνύματα που λαμβάνουν κάθε μέρα οι πελάτες.

Ιδού τρεις συμβουλές για να κινηθείς έξυπνα μέσα στο χάος και να τραβήξεις την προσοχή των πελατών μέσα σε αυτό τον συνωστισμένο χώρο:

* Δημιούργησε μια αίσθηση επείγοντος: Στείλε ένα κουπόνι το οποίο πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέχρι τα μεσάνυχτα ή πρόσφερε δωρεάν προϊόν στους πρώτους πενήντα που θα καλέσουν.

* Κάνε τους πελάτες σου να μιλήσουν στους φίλους τους: Με γνωστοποίηση από στόμα σε στόμα έχει απίστευτη δύναμη και αξία, ιδιαιτέρως στο διαδίκτυο.

* Κάν’ το διασκεδαστικό: Όποιος κι αν είναι ο τρόπος επικοινωνίας, κάνε τον απλό, φρέσκο και συναρπαστικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v