Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς θα κάνετε «έξυπνες» περικοπές στην εταιρεία σας

Σε περιόδους κρίσης όπως η σημερινή, η μείωση του κόστους αναδεικνύεται σε κρίσιμο παράγοντα επιβίωσης για τις επιχειρήσεις. Τρεις απλές συμβουλές, για να μην επηρεάζεται υπέρμετρα η επόμενη μέρα. Ο ρόλος του μάρκετινγκ.

Πώς θα κάνετε «έξυπνες» περικοπές στην εταιρεία σας

Στους δύσκολους καιρούς, οι εύκολες λύσεις δεν είναι πάντα οι καλύτερες αλλά ούτε και οι πιο αποτελεσματικές. Στη σημερινή αβέβαιη συγκυρία, σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν κάνει ή θα χρειαστεί να κάνουν περικοπές για να επιβιώσουν στο σημερινό περιβάλλον. Δυστυχώς, δεν περικόπτουν όλοι με έξυπνο τρόπο.

Σκέψου αυτές τις τρεις συμβουλές, πριν αρχίσεις τις περικοπές:

  • Δώσε προτεραιότητα στη στρατηγική. Περικοπές σε όλους ανεξαιρέτως σπανίως οδηγούν, εάν οδηγούν, σε θετικά αποτελέσματα. Αν πρώτα διατυπώσεις μια στρατηγική, αποφασίζεις καλύτερα τι πρέπει να κόψεις και παράλληλα βοηθάς τους υπαλλήλους να αποδεχτούν τις περικοπές ως ένα βήμα προς έναν στόχο.
  • Εστίασε στους καλούς πελάτες. Αντί να κόβεις υπηρεσίες αξίας σε πολύτιμους πελάτες, «απόλυσε» απαιτητικούς πελάτες που περιπλέκουν τα πράγματα χωρίς λόγο. Εστίασε στην εξυπηρέτηση των πιο οικονομικών πελατών, που απολαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου έτσι όπως είναι.
  • Κράτα τα πράγματα απλά στην επιχείρησή σου. Σε μια υγιή οικονομία, εύκολα παραβλέπεις διαδικασίες και δραστηριότητες οι οποίες είναι περιττές ή υπερβολικά περίπλοκες. Αν τις απλοποιήσεις, μπορεί να εξοικονομήσεις χρήματα και επιπλέον να αυξήσεις την ικανοποίηση τόσο του πελάτη όσο και του υπαλλήλου.

Επίσης, αξιοποίησε αποτελεσματικότερα τα χρήματα που δαπανάς στο μάρκετινγκ. Όταν οι εταιρείες περικόπτουν προϋπολογισμούς, πρέπει να επιδείξουν δημιουργικότητα και εφευρετικότητα για να αξιοποιήσουν καλύτερα τα διαθέσιμα χρήματα. Ευτυχώς, το να κάνεις περισσότερα με λιγότερα δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα φτάσεις σε λιγότερους πελάτες. Αντί να μειώσεις τη συχνότητα του μηνύματος, εξέτασε τη μετάβαση από την τηλεόραση στη λιγότερο δαπανηρή ραδιοφωνική διαφήμιση.

Δημιούργησε διαφορετικές εκδοχές μιας διαφήμισης, οι οποίες θα προορίζονται για διαφορετικές αγορές ή τομείς, αντί να έχεις διαφορετικό διαφημιστικό για κάθε αγορά. Σκέψου τη διαδικτυακή διαφήμιση, εάν δεν το έχεις κάνει μέχρι τώρα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v