Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Χρυσή χρονιά για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση!

Ο CEO της FarantourisInsurance and Financial Services κ. Δημήτρης Φαραντούρης μιλά για τις προκλήσεις και τις μεγάλες ευκαιρίες της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Η όξυνση του ανταγωνισμού, οι θεσμικές αλλαγές και ο πελάτης στο επίκεντρο.

Χρυσή χρονιά για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση!
  • του Δημήτρη Φαραντούρη*

Μια Νέα Χρονιά ξεκινά, αφήνοντας πίσω της το "τραυματισμένο" 2018, που ζήσαμε αναμονές για το GDPR, για την IDD, επαναπιστοποιήσεις διαμεσολαβούντων, νέες πλατφόρμες διαμεσολάβησης και τόσα άλλα που πιθανόν ο κλάδος μας να αποκτά τη μοναδικότητα σε προβλήματα, αλλά και σε ευκαιρίες.

Όλοι ξαφνικά (εταιρίες πώλησης προϊόντων, πλατφόρμες κ.ά.) από τη μια ζήλεψαν την καριέρα του ασφαλιστικού συμβούλου, αλλά από την άλλη πλευρά για να ασκήσει κάποιος το επάγγελμα, κοντεύει -με τα τόσα απαιτούμενα- να γίνει "ταχυδακτυλουργός".

Ένα επάγγελμα μαγικό, για ρομαντικούς του είδους, που χαμογελάνε και λάμπουν όταν κλείνουν μία πώληση, αλλά και όταν δίνουν μια αποζημίωση σε ένα πελάτη τηρώντας αυτά για τα οποία δεσμεύτηκαν.

Ένας από τους σημαντικότερους στο επάγγελμα μας, ο Harry Hoopis, ανέφερε ότι "ποτέ δεν υπήρξε καλύτερη εποχή για να μπει κάποιος στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης" και όταν λέμε διαμεσολάβησης, δεν εννοούμε της ασφάλισης αυτοκινήτου.

Μοναδικά προϊόντα για την σύγχρονη οικογένεια μπορεί να βρει κάποιος στις περισσότερες εταιρίες καλύπτοντας όλες τις πιθανότητες κινδύνων ζωής και θανάτου, ανικανότητας και απαιτούμενων εισοδημάτων από ατύχημα ή ασθένεια. Καθημερινά συμβαίνουν τόσα απρόοπτα γύρω μας, που δεν είναι πλέον απρόοπτα αλλά αποτέλεσμα τα περισσότερα του "σύγχρονου τρόπου ζωής" .

Είναι η κατάλληλη στιγμή για κάποιον να απογειώσει την καριέρα του κοντά μας, μιας και υπάρχει πλέον θεσμικό πλαίσιο, κανόνες που δεν αφήνουν οποιονδήποτε να μπει στο χώρο, εποπτεία για την τήρηση των διαδικασιών στις εταιρίες και στους διαμεσολαβούντες, δραστήριο Επαγγελματικό Επιμελητήριο και μοντέρνα προϊόντα για κάθε ανάγκη και κάθε βαλάντιο.

Ήδη με την σύμπτυξη των κατηγοριών για ένα επαγγελματία (ασφαλιστικό πράκτορα ή μεσίτη) κάνει όχι μόνο πιο εύκολη την επιλογή, αλλά του δίνει και την κατεύθυνση ότι ο πελάτης χρειάζεται επιλογές!

Καμία εταιρία δεν μπορεί να έχει όλα τα προγράμματα και τις καλύψεις για ένα πελάτη. Σίγουρα οι διαφοροποιήσεις μεταξύ των εταιριών είναι αυτές που θα δελεάσουν τον πελάτη και θα προτιμήσει τη μια εταιρία έναντι της άλλης. Αυτό είναι η πρόοδος και η εξέλιξη, αλλιώς θα υπήρχε μία εταιρία και ένα πρόγραμμα. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν ακόμα εταιρίες οι οποίες φροντίζουν τόσο πολύ το δίκτυο τους που δύσκολα κάποιος θα μπει στο πειρασμό για μια άλλη επιλογή, προτιμώντας πολλές φορές να χάσει και ένα πελάτη. Βοηθά βέβαια και η εποχή που ζούμε, γιατί η κάλυψη των εξόδων από μια εταιρία (Agency) αποτελεί "πειρασμό" και λιμάνι για ένα επαγγελματία, σε μια περίοδο που για να σταθεί αξιοπρεπώς κάποιος απαιτούνται μεγάλα κεφάλαια.

Το σίγουρο είναι ότι ο πελάτης είναι πλέον "βασιλιάς", γιατί μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να έχει τον καλύτερο διαμεσολαβητή, την καταλληλότερη πρόταση, όπου και εάν βρίσκεται ακόμα και σε ώρες που δεν λειτουργούν οι εταιρίες. Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι ο… δικηγόρος και ο γιατρός του πελάτη και κανείς άλλος δεν μπορεί να λειτουργήσει και να προτείνει λύσεις αντί αυτού. Ας θυμηθούμε πόσα προβλήματα αντιμετωπίσαμε όλοι μας όσες φορές θελήσαμε να συντάξουμε συμβόλαια κάνοντας τους δικηγόρους μόνοι μας, ή προσφέροντας ιατρικές υπηρεσίες μέσω γνωστών αψηφώντας τις συμβουλές των ειδικών. Ο λαός λέει "το φθηνό το πληρώνεις δυο φορές" και χαρακτηρίζει τις πρόχειρες λύσεις "της φτώχειας μαστορέματα".

Η ευχή μου και η επιθυμία μου -αλλά πιστεύω και όλων όσων εμπλέκονται στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση- είναι να ζήσουμε ένα 2019 δίκαιο στο οποίο θα ξεχωρίσουν οι ικανοί, οι κατάλληλοι, οι εργατικοί και θα λάμψει το επάγγελμα του ασφαλιστικού πράκτορα ή μεσίτη!

Αλήθεια ποια είναι η ποινή εάν εγώ παριστάνω τον Δικηγόρο ή τον Γιατρό; (...και εμείς ακόμα σήμερα μιλάμε για "μαύρους" κωδικούς!). Ήδη το Επαγγελματικό Επιμελητήριο εφάρμοσε την ταυτοποίηση του Επαγγελματία και ο πελάτης μπορεί να διαπιστώσει εάν αυτός που έχει απέναντι του πληροί τις προϋποθέσεις ως επαγγελματίας. Σήμερα κιόλας πρέπει όλοι οι πελάτες να ζητάνε από τον διαμεσολαβητή την επαγγελματική του ταυτότητα πριν από κάθε κουβέντα. Επίσης καλό θα ήταν να τον επισκεφτούν στον χώρο εργασίας του, γιατί είμαστε επαγγελματίες και όχι πλανόδιοι με σκοπό να γλυτώσουμε τα έξοδα έδρας, είναι απαραίτητο να προσφέρουμε πρόσβαση και επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας.

Προσωπικά ανυπομονώ για αυτή τη Νέα χρονιά, νοιώθοντας ευτυχισμένος και περήφανος για τα εκατό στελέχη της FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors και σχεδιάζοντας και οργανώνοντας το νέο μας "παιδί" την FARANTOURIS Property & Energy , καλύπτοντας έτσι ακόμα περισσότερες ανάγκες των πελατών μας . Εντός του 2019 θα ξεκινήσει μία ακόμα προσπάθεια με το Sports Management που πραγματικά παρουσιάζει για το χώρο μας πολύ ενδιαφέρον.

Εύχομαι για όλους πολλαπλασιασμό των εργασιών τους και απόλαυση ενός τόσο μαγικού επαγγέλματος!       

* Ο κ. Δημήτρης Φαραντούρης είναι CEO της Farantouris Insurance and Financial Services 


Oι απόψεις που διατυπώνονται σε ενυπόγραφο άρθρο γνώμης ανήκουν στον συγγραφέα και δεν αντιπροσωπεύουν αναγκαστικά, μερικώς ή στο σύνολο, απόψεις του Euro2day.gr.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v