Ενιαίο Δίκτυο Συνταξιούχων, ΕΝΔΙΣΥ

Διπλή σύνταξη - «ρουσφέτι» σε βουλευτές και δημάρχους καταγγέλλουν συνταξιούχοι

«Ενώ γνώριζαν ότι δεν θα πάρουν δεύτερη σύνταξη δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, νομάρχες, αντινομάρχες, ακόμα και βουλευτές, θα ζητήσουν αναδρομικά να τους αποδοθεί η δεύτερη σύνταξη εκ του δημόσιου λειτουργήματος που ασκούσαν σύμφωνα με την εγκύκλιο Τσακλόγλου», καταγγέλλει το ΕΝΔΙΣΥ.03 Μαϊ 2022 - 10:21

v
Απόρρητο