Η Vodafone στη μάχη του σούπερ μάρκετ με έκπτωση 10%

Με την κατανάλωση να αυξάνεται και το καλάθι να παραμένει στο επίκεντρο πολιτικών και εμπορικών μαχών, και οι τηλεπικοινωνίες μπαίνουν στον ανταγωνισμό τιμών.

Δημοσιεύθηκε: 3 Οκτωβρίου 2025 - 19:00

Load more

Την ώρα που καταρτίζεται ο κατάλογος με τους 1.000 κωδικούς, στους οποίους θα υπάρξει μείωση τιμής, μετά τη συμφωνία σούπερ μάρκετ προμηθευτών και Υπουργείου Ανάπτυξης και ο αρμόδιος υπουργός Τάκης Θεοδωρικάκος προαναγγέλλει νέους εντατικούς ελέγχους, η αγορά δεν μένει ακίνητη.

Αντιθέτως, στην πλειοδοσία του ποιος είναι φθηνότερος και στέκεται στο πλευρό του νοικοκυριού, εκτός από την Πολιτεία, τους προμηθευτές και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν μπει τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι και ηλεκτρονικές πλατφόρμες διανομών.

Πριν από λίγη ώρα, η Vodafone έκανε γνωστό με μήνυμα ότι σε συνεργασία με την efood, δίνει στους συνδρομητές της έκπτωση 10% στις παραγγελίες σούπερ μάρκετ με πληρωμή μέσω κάρτας ή PayPal, έως και τις 31 Οκτωβρίου 2025. «O κωδικός σου για το efood είναι …και ισχύει … Με το Vodafone Thank You έχεις 10% έκπτωση στα σούπερ μάρκετ μέσω efood για παραγγελία μέσω κάρτας ή paypal», λέει το μήνυμα.

Πρόκειται για μια προσφορά που μπορεί να αξιοποιηθεί μία φορά κάθε 10 ημέρες, με τον κωδικό να ισχύει για τρεις ημέρες. Η προσφορά ισχύει για παραγγελίες στο efood.gr ή στο application του efood και η χρέωση ανά κωδικό/SMS (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) είναι 0,20 ευρώ.

Στον αντίποδα, η Lidl Ελλάς, που πριν από λίγες ημέρες βρέθηκε στο στόχαστρο του Υπουργείο Ανάπτυξης, επιχειρεί να επαναφέρει τη συζήτηση στο καθαρά εμπορικό πεδίο. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τις τελευταίες εβδομάδες, η Lidl Ελλάς προχώρησε σε νέες, μόνιμες μειώσεις τιμών σε 60 επιπλέον προϊόντα. Ενώ σημειώνει, στην ίδια ανακοίνωση, ότι έχει ήδη μειώσει τις τιμές σε περισσότερα από 500 προϊόντα τον τελευταίο χρόνο, ενώ έχει διατηρήσει σταθερές τιμές σε πάνω από 1.000 προϊόντα.

Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, σύμφωνα με τη NielsenIQ, ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ στο 8μηνο Ιανουαρίου–Αυγούστου 2025 έφτασε τα 10,445 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 7,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024. Σε επίπεδο εννεαμήνου η κατανάλωση, σύμφωνα με πηγές από την αγορά, έχει καταγράψει αύξηση 5% σε όγκο, επιβεβαιώνοντας ότι το καλάθι του σούπερ μάρκετ παραμένει ισχυρό βαρόμετρο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων